@punkmetalmichael YAZAR AÇIKLAMASI :
- Louis 16 yaşında
- Harry 24 yaşında
- Louis'nin annesi 37 yaşında
| ● |
Louis masaya oturup annesinin önüne bir tabak spagetti koymasını beklerken ayaklarını altında katladı.
Harry küçüğü aptalca izledi, kahve saçlı çocuğun yaptığı her şeyi seviyordu.
"Di mi Harry?" Jay Harry'nin gözetimini yakalayarak söyledi.
"Ne?" Harry kız arkadaşına baktığında ona gözlerini devirmesiyle kafası karıştı.
"Loui'e spor salonunda nasıl tanıştığımızı anlatıyordum." Jay Harry'nin omzuna oyuncak bir şekilde vurarak söyledi. "Delice değil mi Loueh, bize bak şimdi çıkıyoruz!" Louis'nin annesi Harry'nin yanağını öperken coşkusuyla söyledi.
Louis annesinin kumral adamı öpmesi sonucu tamamen kıskançlıkla homurdandı. "A-annecik be-bence b-ben bi-bitirdim!" Louis sandalyesini iterken söyledi, gerçekten annesini kumral adamın her yerinde görmek istemiyordu, ona karşı gelişmiş bir tutkusu vardı.
"Emin misin tatlım? Yemeğinin yarısını bile bitirmemişsin," dedi Louis'nin spagettisini göstererek.
"M'm yo-yorgunum." Diye söylendi Louis.
"Tamam. Sonra seni sarmaya geleceğim." Annesi kalkarak söyledi.
"Belki de bunu ben yapmalıyım, bilirsin birbirimize bağlanırız filan." Harry Louis'nin annesine gösterişli bir şekilde gülümseyerek söyledi.
"Evet bebeğim, Harry seni saracak. Tamam!" Louis'nin annesi coşkulu hareketlerle küçüğe söyledi.
×
Yeni bölüm gelmesi için,
+20 vote
+10 yorumAll The Love, Cemre xxx ❤
YOU ARE READING
Mommy's boyfriend♧|| larry
Fiksi PenggemarThanks for your permission honey bunch! @punkmetalmichael