Yeni kapak fotoğrafı için Büşra Yıldırım'a teşekkür ederim. xx ×Multi×
"Sanırım sana daha sert bir ceza vereceğim, seni uyarmıştım kedicik."
Kumral ona dizine yatmasını söylerken Louie ona kocaman olmuş gözleriyle baktı.
Louis cezalandırılmak istememesine rağmen Harry'nin ona şaplak atarken saymasını söylediğinde aldığı adrenalini sevmeye başlamıştı.
"Bi-bir," Harry büyük ellerini Louis'nin solgun poposuna sert bir darbeyle indirince Louis yüksek desibel sesiyle söyledi.
Harry elini poposuyla temas ettirmeye devam ederken Louis delice inliyordu, poposuna inen her şaplakla pembe alet duvarlarını sarıyordu.
Harry küçük çocuğun poposunun nasıl da pembe olduğuna hayran olarak bakmaya engel olamadı.
Harry pembe aleti çıkartırken küçük çocuk rahatlama ve ayrıca kaybolan zevkle inlerken tamamiyle tatmin olmuş hissetti.
Harry Louis'yi kucağına çıkarıp kulağına tatlı sözler fısıldadı, artık bittiğini söyledi.
Ama Louis'yi daha yakınına çektiğinde, kendine dayanan küçük çocuğun sertliğini hissetti.
"Bu kadar yeterli kedicik." Küçük çocuk Harry'nin penisine daha çok sürtünme elde etmeye çalışırken Harry sertçe söylendi.
"Ba-babacık lütfen." Dondurma dükkanına ki ilk zamanları gibi Harry'nin üstünde hareket ederken Louis mırıldandı.
Harry hareketi durdurmak için sert ellerini küçük çocuğun kalçalarına koydu.
"Sana yeter dedim." Harry Jay'in birazdan eve geleceğini bilerek iç çekerken söyledi.
Harry küçük çocuğu ayağa kaldırdı ve iç çamaşırını geri gitmesin yarım etti.
Louis kafasını sallayıp odasına yürüdü, sızlamaya başlayan bir sertlikle.
"Zaynie gelebilir misin lütfen? 💕"
Louis hemen mesajı yazıp gönderdi.
YOU ARE READING
Mommy's boyfriend♧|| larry
FanfictionThanks for your permission honey bunch! @punkmetalmichael