neuf

2K 124 23
                                    

Multi:! Louis'nin kıyafeti.

"Harry bugün Louis ve Zayn'i şaka veya şekerlemeye götürmek için sana ihtiyacım var, ayrıca Louis'nin kostümünün hazır olup olmadığını kontrol edebilir misin?" Jay Harry'nin yanağını öperek söyledi ve kapının dışına adımladı.

Yukarıya doğru yönelik Louis'nin odasının önünde durdu, ona hiç önceki kadar yakın olmamıştı.

Küçük homurdanmalar ve solukların Louis'nin odasının içinden gelmesi kaşlarını çatmasına neden oldu, Zayn'in içeride olduğunu biliyordu.

"Siz çocuklar hazır mısınız?" Harry kapıyı tıklatırken kapıda bağırdı, iki küçük çocuğun çırpınmalarını duyabiliyordu.

Ve ardından yüzü kızarmış ve saçları dağınık Louis ile yüzündeki memnun bir sırıtışla düz saçları havaya kalkmış bir Zayn ile karşılaştı.

Zayn, neredeyse onu yakalayacak olan Harry'yi görüp şok olan Louis'yo gördü, bu yüzden ona yardım etti.

"Benim kim olduğumu tahmin edin Bay Styles." Zayn onun kıyafetlerine bakarken söyledi.

Harry, pastel mavisi bie etek, vişne kırmızısı gömlek ve kafasındaki kırmızı beyaz şapkalar ve sonunda elindeki Pokémon topuyla süslü küçük bedene göz gezdirdi.

"Pokémon eğiticisi." Harry Louis'nin giydiği büyük beden Pikachu kıyafetine ve kırmızı yanaklarını bakarken sırıtarak söyledi.

"Tamam hadi biraz şeker alalım!" Zayn kapının dışına zıplarken cırlayarak söyledi.

Louis de aynısını yapacaktı ama Harry tarafından kolu kavradı ve geri çekildi.

"Zayn'in ne olduğunu ve orada ne yaptığını biliyorum, ve bunun hakkında çok mutlu değilim." Diye söylendi Harry.

"Ama bunu daha sonra tartışacağız."

Mommy's boyfriend♧|| larry Where stories live. Discover now