Zaciatky sú ťažké

5 0 0
                                    

Ešte stále tomu nemôžem uveriť. Vážne sa to stalo? Môj sen. Môj vytúžený sen. Jediný chalan, do ktorého som bola zamilovana nielen 1 krátke obdobie, ktorý donedávna o mna ani nezakopol, ktorý si zo mna robil posmech sa do mna zamiloval a sen sa stal skutočnosťou. Keď som si predstavovala aké by to bolo mat chlapca bolo to v podobe ze sa držíme za ruku, jemne ma pobozká vždy keď ma odprevadi domov, objíma ma keď mi bude smutno a vždy mi pomôže. No kedže mi mama dala " domáce väzenie " som sa z domu nedostala najbližší týžden. Aj keď som sa jej to snažila vysvetlit nepovolila. A tak sme sa s Adamom stretávali len v škole. Bol vážne zlatý. Vždy keď sme mali voľnú hodinu sadol si vedľa mna a rozprávali sme sa bez jedinej prestávky. Keď konečne prešiel týžden môjho trestu som sa tešila ze konečne budem mocť chodiť von. Myslím ze mama to urobila zámerne všimla si totiž ze všetok svoj voľný čas trávim písaním si s " niekym neznámym " na Messangeri, tvárim sa šťastno je mi prosto super a to sa mame nezdalo. Odkedy od nás odišiel otec osamela a chcela si ma držať čo najbližšie. Doteraz mi to nevadilo ale po tom veľkom čine som to nemohla nechať len tak.  A ešte je tu jedna zmena.  Tanečný.  Babám som len tak nemohla povedať ze mam chalana nie to ešte povedať im kto to je. Preto sme sa navzájom ignorovali aj keď to vôbec nebolo ľahké. Myslím ze to nebola len taká náhoda ze obaja naši partneri z tanečného odišli. Nestali sme sa teda partnermi v živote ale aj partnermi na tanečnej. Bolo to úžasne. Tento krát sme nemuseli počúvať, ze jedným zo základných pravidiel pri tanci je očný kontakt s puto medzi partnermi a tak sme sa stali najlepším párom. Išlo nám to ako po masle, tvorili sme 1 telo. Vždy sme počkali kým všetci odišli s potom sme sa spolu vybrali domov. Začiatky boli tažké. Hanbili sme sa chytiť za ruku či vôbec sa na seba pozrieť. No po čase to prišlo samé. Som rada ze som s ním. Tvoríme pár uz 3 mesiace. Uz som to oznámila mame, uz to vedia aj spolužiaci. Neskôr som sa dozvedela ze všetka tá opekačka bola nachystana len preto aby Adam mohol vyjadrit svoje city ku mne. Chodíme spolu von sem- tam sa k nám pridá aj Riči a spol. Dokonca aj s Emmush si vychádzame dobre. No nič netrvá vecne. Jedného dňa sa to všetko pokazilo....

Ďakujem ze vás je čoraz viac aj keď to nie je až taký veľký počet som za každé jedno videnie nadšená. Bola by som rada  kebyže sa aj vyjadrite. Ešte raz ďakujem. ❤️❤️👌👌

Nepusti ma❤️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt