Zbohom II.

1 0 0
                                    

Prešiel týžden aj zase ležím v posteli a nič nerobím. Iba tak pozerám na svoju tapetu v izbe. V tom ma napadne den keď som ju s mamou vyberala. Išli sme tam hneď po skúške z tanečného. Opäť som z nej išla ako omamena lebo na nej bol Adam. Počula som ako sa rozprával s chalanmi o jeho obľúbenom filme. Bol to každý film o avangeroch. Pred tým som o tom počula ale nikdy som sa tým nezaoberala. Preto keď sme prišli do obchodu a ja som zbadala tapetu s avangemi musela som ju mat. Áno až takto som ho lubila. Ani mama nechápala prečo chcem práve tuto. Vysvetlila som to tým ze uz dlhšie to pozerám. Viac sa nepýtala.

" Lara, pod sem. Máš tu kamosov. " kričala na mna mama z chodby.
Kamosov? Pomyslela som si nikoho okrem Adama som uz nemala. Zišla som dole ani som sa na seba nepozrela ako vyzerám. Keď som zišla v chodbe som zbadala Emmush, Matiasa a iných z Richardovej party.
,,Co tu robíte ?"
,, Vieme co sa stalo medzi tebou s Richardom a Adamom. Je nám to ľúto. Vážne sme nevedeli co je Richard zač. Nikto z nás nevedel ze niečo berie." Takúto Emmush som nepoznala. Nemala na sebe výstrih až po kolena, nebola namaľovaná a vyšla z nej 1. úprimná veta. Je to smutne ale aspoň raz sa prejavila.
" Neisla by si von. Troska sa vyvetrať. O 15 minút na námestí trosku sa uprav a čakáme ta tam. Môžme zájsť aj za Adamom tak Pa💋"
Nestihla som sa k tomu ani vyjadrit lebo sa otočili a išli. Čerstvý vzduch by mi prospel a nebudem sa navždy ľutovať. Pôjdem sa rozlúčiť s Adamom lebo ako som počula o 2 dni odchádza.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nepusti ma❤️Where stories live. Discover now