Necakane stretnutie

15 1 0
                                    

Pomalým a nenápadným krokom som vyšla k poslednej ľavici.
"Hmmm, je tu voľné?" spýtala som sa ostýchavo.
" A co si myslíš že mávam vzduchu?" usmial sa na mna.
" Som Richard ale všetci mi hovoria Rici. Toto je Lukáš, toto Matias a toto Adam. "
Až vtedy som sa spamätala. Celu tu dobu mal hlavu sklopenu a čumel do mobilu. Ostala som tam stať s otvorenými ústami. Až po chvíli som sa spamätala.
"Aaahoj, ja som Lara" vysypala som zo seba. Až vtedy sa odvrátil od mobilu a pozrel na mna tými krásnymi očami.
" Caves ani som si ťa nevšimol co sa čudujem lebo pri tvojej objemnosti ťa nikto len tak nepriehľadne."
" Toto vážne nemusím počúvať" otočila som sa a dokráčala preč.
" Počkaj Lari ja som si robil len srandu , pochop že nie všetko myslím vážne."
Bez slova som si sadla vedľa Riciho a sledovala ako do triedy prichádza stará pani typujem že doprovod niekoho zo spolužiakov. Zrazu nastalo ticho.
" Takze Lara... Sa asi s Adamom poznáte."
"Dobrý postreh Sherlock," poznamenala som.
" A z kadiaľ  sa....."
" Dobrý deň ja som Viola Šufová a som vaša triedna profesorka. " povedala monotónnym hlasom stará pani, ktorú som videla prichádzať. To snáď nie. Táto mŕtvola ma bude sprevádzať celým mojim štúdiom na tejto škole ??? Co som komu urobila.
Začala trepať o pravidlách a pomalým monotónnym hlasom začala čítať celý školský poriadok. Super. Po 2 hodinách sa konečne postavila a odišla o barle preč.
" To bolo..." vzdychol Richard. " Tej tuším uz nezostáva veľa času."
" Hej,"pritakala som.
"Počujte, co by ste povedali na zmrzku tu na rohu" opýtal sa Rici.
" Super nápad" pritakali chalani a pár dievčat, ktoré mali vyperoxidovane vlasy a oči obtiahnuté hrubou linkou.
"Lara, pôjdeš aj ty?" opýtal sa na moje prekvapenie Adam.
"Prečo nie ?" povedala som a všetci sme sa vybrali von z triedy.

Nepusti ma❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora