Deň sa začal ako každý iný. Išli sme s Adamom domov zo školy. Pozval ma večer na pizzu a kedže som konečne po dlhej dobe nemala domáce väzenie a pizzu som nejedla asi rok lebo mama preferuje zdravú stravu s nadšením som súhlasila. Ale hlavná vec bola ta ze som tam mala byt s ním. Každá žena ma ten istý problém keď ma niekam ísť. Nemá čo na seba práve v ten deň vyzerá ako monštrum vybehnú jej všetky výťažky a pravdaže ma menštruáciu. Ja som nebola výnimkou no až na tie kramy. Pred zrkadlom som strávila nekonečne dlhu dobu. V jednom som vyzerá moc tučná, druhý bol moc krátky, v treťom som mala na jedno z prvých rande priveľký výstrih. No nakoniec som si vybrala sukňu strihanu do A-cka bielu košeľu a sandále. Niekedy mi ktosi múdry povedal ze kvôli chlapovi sa nemám meniť. Keď ma chce musí ma prijímať takú akú som.
Keď bol uz čas zišla som dole, mamu som odbila tým ze idem s bývalými spolužiačkami na pizzu. Viac nevyzvedala.
Adam ma uz čakal neďaleko domu kde sme sa dohodli. Bola krásna tepla noc hviezdy nám žiarili nad hlavami. Chytili sme sa za ruky a užívali chvíle keď sme boli spolu. Pizzeria bola neďaleko nášho domu. Adam ma privítal kyticou farebných tulipánov, ktoré som dúfala ze neboli z maminej záhradky. S Adamom som si to užívala každá jedna chvíľa bola s ním ta najlepšia. Vidím ze aj on sa na mna pripravil voňavé vlasy mal učesane, voňala mandľovým mliekom a mal oblečený dlhy čierny kabát.
Keď sme prechádzali tmavými uličkami ktorými mi mama vždy zakazovala chodiť začuli sme cudne zvuky. Ozývali sa za rohom. Naša výborná a zábavná nálada sa hneď vytratila. Obaja sme zpozerneli. Z rohu vyšiel mladý ryšavý chlapec a za ním banda chalanov. V tme som nevedela rozpoznať tvare ostatných no 1 som ihneď spoznala. Ryšavý kucery ktoré nemal len hocikto. Rici.
" Co to ma znamenať Richard?" ozval sa Adam ako prvý.
"Varoval som ta Adamko, ale ty si neposlúchol."
Nechápala som o co ide. Adam sa postavil predo mna.
"Laru nechaj ísť, prosím" povedal Richtdovi.
"Čo sa to deje, Adam? Povedz uz niečo. "
" Nechaj nášho Adamka veď on dobre vie čo urobil. Budem hovoriť ja." Hovoril takým tónom akým som ho doposiaľ nepočula hovoriť.
" Prvý deň školy pamätáš ako som na teba zakýval. Bola si to ty, ktorú som si všimol hneď pri vstupe do triedy. Staroruzove šaty bledomodré oči. Tu kočku musím mat hovorím si. Nepozná ju nikto z vás? No nik mi neodpovedal. Adamko zahladený do mobilu mi neskôr povedal ze ta pozná. Ste vraj kamosi ale on o teba o takú skratu záujem nemá. Mal som mu chuť rozrazit hubu. Nebudem sviniar a nechcel som sa ti odprezentovať ako blbec."
Celu dobu som ho pozorovala s otvorenými ústami.
" O co tu docerta ide?" musela som sa konečne spytat.
"Ide tu o to ze Adamko sa tu zaľúbil do osoby, ktorú som považoval za niečo úžasne co by mohlo patriť iba mne. Dobre vedel ze sa mi páčiš ale ty si ma len tak odkopla a hneď si brala jeho."
" Prepáč Rici brala som ta ako super kamosa"
"Brala som ta ako kamosa" napodobnil ma posmešne. " a preto vás oboch potrestam.Dnešná časť trochu dlhšia dúfam ze sa bude páčiť. ☺️☺️