NORA'S P.O.V
ohh gaaad!! Stønnet jeg. Huset var helt fantastisk. Det var grått med hvite vinduskarmer og huset hadde et kjempestort vindu foran så man så rett inn i stua.
Jeg gikk inn i huset og jeg ble helt målløs.
Skal jeg bo her? Har mamma og pappa råd til alt dette?
Mamma, Pappa & jeg gikk rundt i huset og valgte soverom, og vi så oss litt rundt. Jeg valgte selvsakt soverommet med eget bad, haha.
Mamma fortalte meg også att de kom til å att de kom til å være utrolig masse borte fordi de skal må mange oppdrag og sånt. Og JA du hørte meg rett, oppdrag. Mamma & Pappa jobber for sånn hemmlig dritt. Haha. Så de er birte sånn ca 99% av uka..
Men jaja, da får jeg hele huset for meg selv. Jeg er ganske vant til sånn, jeg klarer meg som oftes selv. Jeg kan faktisk ikke huske att mamma og pappa har vært hjemme en HEL UKE. De er alltid på jobb.. Og jeg har hatt kjempe mange barnevakter å sånt. Men side jeg er eldre nå så slipper jeg dem.
************************
(neste dag - mandag)Jeg våknet og ble helt forbausa.
Hvorfor hadde ikke vekkeklokka ringt? Er det ikke skole nå?
Jeg reise meg kjapt opp og tok opp telefonen fra gulvet. Klokka er 08:37. SHIT.. SHIT. Fu*k!!! Skolen starter 08:55. Og jeg hadde bare 18 minutter på å stelle meg.
I den raskeste farten røsket jeg fram en grå magetopp med et par mørkeblå jeans. I all fart tok jeg på meg ett lite lag med maskara og fiksa meg på håret.
Jeg henta Conversa mine og tok dem på meg. Og løp til skolen. Heldigvis vare den bare 3 gater unna. Men jeg hadde sereiøst bare 3minutter på å komme meg dit. Så jeg sprang så flrt jeg kunne.
Når jeg kom dit var klokka 09:56 og elevene var på tur inn. Jeg løp inn i gangen og fram i korridoren. Gud, denne skolen var svær. Jeg tok meg fart og løp i den ene gangen med et håp på att rektors kontor skulle være i nærheten. Og whips, falt jeg ned på bakken. Jeg så opp og fikk et sjokk i øynene.
Så hvem tror du hun ser når hun stirre opp?
Gjerne kommenter og stem <3
YOU ARE READING
100% badboy?
FanfictionNora Millan er en 17 år gammel jente som starter på sin nye skole. Hun får masse oppmerksomhet av guttene. Men spesielt 1, nemlig skolens badboy. Liker han henne eller vil han bare bruke henne? Roller: Jackson MacOud - Manu Rios Nora Millan...