NORA'S P.O.V
Jeg fikk helt sjokk, der sto selveste Jackson! Jeg gikk fort inn og lukket døra bak meg. "Kom deg ut!" Hviskeropte jeg så Joe ikke hørte det.
Jackson gikk mot meg og jeg gikk bakover helt til jeg kræsja i veggen.Jackson tok armene sine rett over skuldrene mine og la dem på veggen. Han bøyde seg mot fjeset mitt. Jeg så det pene ansiktet hans og ønsket så å kysse han. Men han bruker meg sikkert...
*BAM!!* døra smeller opp og der kommer Joe og tar tak i gensern til Jackson og drar han med seg ut. Jeg sår klemt inn til veggen fortsatt og prøver å tenke over hva som akuratt skjedde.
Joe kommer løpende inn på rommet mitt igjen og gir meg en stor varm klem. "Går det bra?" Spør Joe meg. "Jada" sier jeg og setter meg ned i senga. Joe går på rommet sitt igjen og legger seg, det samme gjør jeg.
Nest morgen*
*piiip piip .... piiip piiip*
Jævla alarm! Kan jeg ikke bare sove? Haff, jeg må jo opp...Jeg reiser meg opp og steller meg og gjør meg klar for skolen. Det jeg tar på meg er en gråblå joggebukse, stram genser & en grå kardigan.
Jeg satt meg inn i den hvite BMW'en min og kjørte til skolen. Tenkte faktisk ikke på hvorfor jeg ikke kjørte igår når jeg hadde så hastverk.
Jeg kom inn på skolen og fikk mange blikk fra både guttene & jentene.
Jeg gikk bort til skapet mitt og så på timeplanen min. Jeg hadde vist fritime nå så da gikk jeg bare og satte meg på en benk ute i korridoren.
To jenter kom bort og satte seg vedsiden av meg."Hei, jeg er Maya" sa hun ene til meg mens hun rakte hånda til meg. "Åh, hei ja. Jeg heter Nora" sa jeg tilbake til hun. "Michelle, si navnet ditt da!" Hviskeropt Maya til hun andre jenta. "Men du sa jo det akuratt!" Sa Michelle latterfult. "Åja sorry, haha" sa Maya tilbake til Michelle.
"Jaja, jeg heter Michelle" sa hun til meg. "Nora" sa jeg tilbake.
"Du er ny, ikke sant?" Spurte begge to likt. "Ja, starta igår men noe skjedde så jeg måtte hjem" svarte jeg nervøst. Jeg likte ikke å lyve, men jeg ville ikke si at skolens badboy neste kyssa meg osv..
"Halla, søte Nora!" Hørte jeg en kjent stemme si mens den personen gikk forbi. Det var JACKSON! Han hadde med en stor flokk bak seg. Alle gikk i svart, mens Jackson hadde på seg en hvit trøye og olabukse. Han gikk selvsakt fremst.
"Snakket Jackson til deg, kjenner han deg!?" Ropte Maya høyt til meg. Før jeg fikk svart kom enda en setning men den kom fra Michelle. "Du må holde deg unna han, han bruker deg bare og han er kjempe farlig" "Yeah, i know broren min har fortalt alt til meg om han. Han heter Joe, vet dere hvem han er?" Spurte jeg til Maya & Michelle
"Ja selvsakt han er like gammel som Jackson Macoud, de hang en del sammen før men det skjedde noe mellom dem.." Svarte Michelle til meg.
Plutslig ser jeg to kjempekjekkegutter som går til Maya og Michelle.
"Dette er Nora, hun er ny" fortalte Michelle til de to guttene.
"Hei, jeg heter Jake & han heter Ian" sa han ene gutten. Jeg hilste på dem ig spurte om de to var sammen med Maya & Michelle, men de begynte å skratte så masse og fortalte att de bare var bestevenner.Jeg ble godt kjent med de i fritimen min. Men så ringte det igjen, og nå hadde jeg tegning. Jeg gikk mot tegnerommet og Ian gikk bak meg. Jeg spurte hva han skulle ha til time nå og han skulle vist også ha tegning.
~~~~~~~~~~~~~~
Kommer fler deler imorgen,
Gjerne kommenter og stem <3
(Brukte lang tid på denne delen, den hadde 600+ ord)
YOU ARE READING
100% badboy?
FanfictionNora Millan er en 17 år gammel jente som starter på sin nye skole. Hun får masse oppmerksomhet av guttene. Men spesielt 1, nemlig skolens badboy. Liker han henne eller vil han bare bruke henne? Roller: Jackson MacOud - Manu Rios Nora Millan...