13 ~ Blodig fjes

97 7 0
                                    

NORA'S POV

Når jeg kom inn døra stod Michelle, Maya & Jake der. De hadde ventet på meg. Men det var ikke de jeg skulle til.
"Nora stopp da!" Ropte Michelle etter meg mens jeg gikk forbi dem.

Men ikke snakk om at jeg skulle stoppe, jeg skulle fram til den ene personen. Rask.

Men med høye heler kommer jeg ikke så fort fram..

Jeg så en diger klynge med folk, nå vet jeg hvor han er.

Jeg presset meg forbi, og ja jeg hadde riktig fordi der sto Jackson og banka opp en fyr. Så ikke hvem det var siden blod var over hele trynet hans.

Jackson er jo helt syk i hodet, han dreper serr den fyren snart. Tror det jeg skulle si til han kan vente til senere...

Omg... Nå så jeg hvem fyren han banket opp var. Det var IAN! Ian kan ikke dø.

Uten att jeg tenkte så gikk jeg inn i sirkelen. Alle gispet og Jackson søuttet å slå Ian.

Ian var bevistløs.

"Å? Skal du være modig nå ja?, vell lykke til. Kanskje du ender opp som den lille kameraten din her?" Sa Jackson med den ekleste stemmen han hadde.

Jeg gikk bort til Jackson og tok begge hendene mine på skuldrene hans og dyttet han ned i gulvet.

Jeg er ikke svak.

Jeg tok og skviste skoa ned i magen hans. Bra jeg hadde høye heler. Jackson ville aldri slott meg. Men det tok jeg feil.

Jackson tok tak i foten min og dyttet meg ned i gulvet.

Alt ble svart.

100% badboy?Where stories live. Discover now