9 ~ Jackson+Nora=GoodorBad?

121 6 0
                                    

NORA'S P.O.V

Jackson sto foran meg.

Gud! Det fristet så utrolig masse å kysse han! Han er så perfekt!

"Jeg vet du vil kysse meg" hørte jeg Jackson si. "Nei? Hva søren?" Svarte jeg, litt av en løyn fordi jeg ville det så masse!

"Innrøm det.." Sa han mens han erter meg litt. "Vil du kysse meg?" Spurte jeg mens jeg fikk et lite smil fram. "Å du aner ikke, jeg har så lyst... Du har den perfekte kroppen og det peneste fjeset :)" sa han forbausende snilt. "Oioi, myke ord fra badboy'en Jackson" sa jeg ertende til han. "Liker du det?" Spør han meg. "Spørst, haha.." Svarte jeg flirende.

"Men du Jackson, vi må inn til timen nå.. Kan ikke skulke mer nå ass.." Sa jeg Jackson. "Orker ikke tegnetime, det suger.." Sa han litt sånn man sier når man er sliten.

"Men vi er jo partnere da? Det blir vel kanskje bedre?" Spurte jeg han, med et hint om att han skulle bli med inn.
Jackson rakk ikke svare før jeg tok armen hans og slep han inn i tegnerommet. Men jeg slapp hånda før noe så det.

Jackson og jeg fikk i oppgave att vi skulle male et bilde som ga innblikk i den andre personen. Ja jeg vet, det var en sykt rar oppgave.

Jackson og jeg fikk ikke gjort noe fordi vi snakke så masse sammen. Jeg føler at Jackson faktisk ikke er sånn som andre beskriver han. Han er varm og myk på innsiden, selv om han ser kald og hard på utsiden.

Etter tegnetimen var ferdig møtte jeg Ian. Han ble med meg hjem.

Jeg og Ian gjorde bare lekser sammen og gikk ut en tur. Plutslig begynte det å regne utrolig masse. Begge to ble gjennombløte så vi gikk hjem til meg igjen.

Jeg gikk på badet mitt og tok av meg både genseren og buksa mi.

"Ohh gad du har fin kropp ass.." Hører jeg Ian sier mens han flirer. Jeg røsket med pysj t-skjorten min og løp ut til Ian. Jeg begynte å lekeslå han mens han drev å kilte meg.

Endelig fikk jeg på meg t-skjorta mi og bare la meg i senga fordi jeg var så sliten.

Ian tok av seg t-skjorten sin så han bare var i bar overkropp. Han hadde en så tiltrekkende six-pack! Vi la oss i senga mi, jeg krøp inntil han fordi jeg var så kald. Så der lå jeg bare i t-skjorte og truse vedsiden av Ian som bare hadde på seg bukse... Men jeg må innrømme att jeg kanskje ble litt småforelska i han.

Ian er så perfekt, like perf som Jackson! <3

~~~~~~~~~~~~
Denne delen ble ikke like lang som forrige, men gjerne kommenter & stem!<3

100% badboy?Where stories live. Discover now