5 ~ Skolen

135 7 0
                                    

NORA'S P.O.V

Jeg snur meg og ser inn i de dype, pene brune øynene til Jackson. Jeg for et lite sjokk & tenkter over hva rektor sa om han. Er det sant det hun sa? Hun kan vell ikke lyve om sånt?
Jeg studerer den fine kroppen hans fra topp til tå.

Han begynner å gå fremover mot meg, mes jeg rygger bakover helt til jeg kræsjer i veggen. Han legger hendene sine over skuldrene mine inn i veggen så bøyer han seg mot fjeset mitt så vi bare er 5 cm unna hverandres fjes.

Så hvisker han "kan jeg få vite navnet ditt nå, søta?". Jeg hvisker "Nora" forsiktig tilbake til han. "Oi, jækla fint navn ass". Jeg henter meg inn igjen og prøver å være tøffenora. Jeg tar forsintig tak i skuldrene hans med hver hånd på hver skulder og dytter han forsiktig bakover så han ikke står lent over meg.

"Var det noe du ville?" Spurte jeg litt tøft. "Ja, jeg ville spørre deg om noe" svarte han. "Ja, hva da?" Spør jeg sarkastisk. "Jo, det er du som bør i Macliaveien 7, ikkesant?" Spør han. Jeg begynte å lure, hvordan søren vet han hvor jeg bor? "Ehh, ja? Hvordan vet du det?" Spurte jeg han. "Så deg igår jeg bor i Macliaveien 6, ahahah" hørte jeg han svare.

  Uten att jeg la merke til det, tok Jackson tak i armen min og dro meg med ut i parkeringsplassen. Han stappet meg inn i bilen hans og kjørte fort vekk fra skolen. "JACKSON? Hva er det du driver med? Jeg har time!" Ropte jeg frustrey til han. "Slapp av søta, jeg vil bare snakke med deg der det ikke er så mange, vet du et sted?" Spurte han meg og jeg svarte "huset mitt, mamma & pappa er ikke hjemme".

Hva fa*n? Inviterte jeg han nettopp hjem til meg? Hvordan kunne dette glippe ut av meg?

"Okay" sa han mens han kjørte i full fart til huset mitt.

~~~~~~~~~~~
Litt kjedelig del, men bedre kommer imorgen :) (ps: bildet er av Nora)
Gjerne kommenter og stem <3

100% badboy?Where stories live. Discover now