NORA'S P.O.V
Jackson stoppet bilen og stirret på meg og sa "du er den fineste jenta jeg har sett". Jeg ble helt stum og sa "skulle ikke vi inn til meg?" "Jo, kom så går vi inn til deg" hørte jeg den fine dype stemmen hans si.
Jeg og Jackson gikk inn i huset mitt, og satt oss i stua. "Så.. Hva ville du snakke om?" Spurte jeg han nervøst. "Jo, ehm. Det jeg ville var egentlig bare å være alene med deg" hørte jeg han si.
Ville han være alene med meg? Han kommer vell ikke til å gjøre noe upassende mot meg, fordi keg har faktisk invitert en fremmed inn i huset mitt...
Alt ble stille og begge vi to satt og stirte hverandre inn i øynene. Han hadde fine vakre brune øyne.
JACKSON'S P.O.V
Jeg stirret inn i Nora's øyne, de var grønngråblåe! Gud så vakre de var! Denne jenta er spesiell, skal jeg bruke henne eller skal dette vare tro?
Dingdong*
Hva faen hvem kommer og avbryter oss nå?
Det kom en gutt inn, hvorfor faen er han her?NORA'S P.O.V
Faen! Broren min Joe kom, hva faen gjør jeg nå?
"Hvorfor søren er du her?" Sa Joe sint til Jackson. "Hei, til deg også" svarte Jackson tilbake sarkastisk.
"Nora? Hvorfor er han her?" Spurte Joe sint til meg.
"eh, han er bare en random fyr fra skolen." Svarte jeg håpefull."Jackson, du får komme deg ut nå! Og Nora du får ikke se han mer, okay?" sa Joe utrolig sint.
Joe tok tak i Jackson's arm og kastet han bokstavlig talt ut.Hvordan vet Joe navnet til Jackson?
Joe satte seg vedsiden av meg og fortalte at Jackson er skolens badboy, og at han bruker ALLE jenter. Han banker også opp både jenter og gutter. "Han er farlig, og du burde frykte han" sa han til meg.
Jeg ble bare helt stum og stirret ned i bakken.Joe, har allerede vært her i 3 år fordi han går på vidregående og han har bodd i hybel helt til vi flyttet hit.
Joe går siste året mens jeg går første.Etter Joe gikk på sitt eget rom, gikk jeg opp til mitt.
Jeg fikk et helt sjokk når jeg kom inn på rommet mitt.
YOU ARE READING
100% badboy?
FanfictionNora Millan er en 17 år gammel jente som starter på sin nye skole. Hun får masse oppmerksomhet av guttene. Men spesielt 1, nemlig skolens badboy. Liker han henne eller vil han bare bruke henne? Roller: Jackson MacOud - Manu Rios Nora Millan...