10 ~ Jackson eller Ian?

123 5 0
                                    

NORA'S P.O.V

Jeg våknet opp, av klokka mi. Det var tross alt Onsdag nå så det er fortsatt skole.

Men Ian lå ikke der, det eneste jeg fant var et brev som var brettet og der stod det:
God morgen kjære Nora!
Jeg våknet inatt og fant deg sovende på armen min, og tenkte att dette var litt upassende siden jeg vil bare att vi skulle være venner (kanskje bestevenner da <3). Men jeg har blitt veldig glad i deg men vil att vi bare skal være bestevenner.

Med vennlig hilsen Ian Wamp

Jeg ble litt skuffa når jeg leste brevet, men det var bra egentlig. Fordi jeg tror vi funker best som venner :)

Jeg gikk innpå badet og hentet klærne mine og stelte meg.

Outfittet mitt var olashorts, hvit t-skjorte, toms & en hvit Caps. Følte meg litt badgirl, haha.

Vet jeg hadde på meg sommerklær men det er fordi jeg startet rett i semesteret og nå er det vår/sommer så, lucky me!

Jeg kom til skolen og møtte Michelle, Maya & Jake. Men Ian hadde ikke kommet ennå. Det ringte inn og han hadde fortsatt ikke kommet så jeg bare gikk inn til timen.

Dagen gikk og jeg kom hjem.

Bank bank*

Jeg gikk til døra og åpnet, og der sto faktisk selveste badboy'en Jackson!

"Hei Jackson?" Spurte jeg "Hei Nora, greit jeg kommer inn?" Spurte Jackson med den fine barske stemmen sin.

"Jo, kom inn, kom inn" svarte jeg han.

Jackson satte seg vedsiden av meg i sofaen. Vi satte oss i stua fordi foreldrene min er serriøst aldri hjemme.

"Lurte du på noe?" Spurte jeg han mens jeg så ned i sofaen.
"Ja, jeg tenkte jeg skulle si hvor Ian var idag.." Svarte han med en uskyldig stemme.

"Ian? Hvor var han?" Spurte jeg han
"Ian kom til meg inatt ca kl. 3 og overnattet hos meg helt til morgenen. Han ba meg si til deg att han skal reise bort til tanten sin i ca 3 måender fordi hun har kreft og kan dø. Sæ han ville være hos henne da.." Sa han litt trist til meg.

"Å, ja.. Okay" svarte jeg han litt skuffa fordi Ian ikke fortalte dette selv til meg.

Jackson rettet seg opp og fant frem badboy blikket sitt. Han reiste seg opp og sa "men det er jo ditt problem.." med en stram sur stemme. Og der var kalde harde Jackson kommet tilbake.

Jeg reiste meg opp foran han. "Jeg vet du vil ha meg.." Sa jeg med en smiskete stemme. "Ja, selvsakt" svarte han med den harde barske stemmen sin.

"Da burde du ta meg før noen andre gjør det da" sa jeg til han.

Inviterte jeg han nettopp til meg? Inviterte jeg han til å være med meg?
Gud Nora, du kjenner ikke deg selv.
Men jeg ville ha han så utrolig masse!

Han kom mot meg, jeg angret litt så jeg rygget helt til jeg traff veggen. Nå stod han foran meg igjen. Det nydlige fjeset hans gjorde så jeg ikke angret likevell.

Nå var vi ca 3 cm fra hverandre.

~~~~~~~~~
Enda en del idag, håper dere liker historien min. Om dere gjør det gjerne kommenter og stem <3

100% badboy?Where stories live. Discover now