NORA'S POV
Jeg åpnet øynene mine, en haug med personer og stirret på meg. Hodet mitt gjorde så vondt.MAYA'S POV
"Dere? Hvor søren er Nora?" "vet ikke jeg?" Svarte Michelle og Jake meg. "Vi må lete etter henne da! Kom!" Jeg, Michelle og Jake gikk bortover gangen og lette etter henne."Se Jackson banker opp folk i den klynga nå" ropte Jake.
Jeg, Michelle og Jake prøvde å presse oss fram i klynga for å se hvem som ble banket opp. Det tok litt tid men vi kom fram.
"NORA?!?!" Ropte Michelle utrolig redd.
NORA'S POV
Jeg så at Michelle var redd for meg. Men jeg klarte ikke å si noe, fordi hodet mitt snurret og snurret.Alt ble svart igjen
EN UKE SENERE
Jeg våknet brått, jeg lå i en seng. En sykehus seng. Alt jeg klarte å tenke på var Ian. Hvor er han? Mamma og pappa kom inn døra og jeg så att de ble utrolig glade for att jeg var våken igjen.
Mamma fortalte att jeg hadde hatt en kjempe sterk hoderystelse. Og att jeg hadde havnet i koma, pågrunn av så sterke smerter, kroppen min klarte ikke å holde seg våken liksom.
"Men du Nora?" Spurte mamma meg forsiktig. "Ja mamma, hva er det?" Spurte jeg spørrende til Mamma.
"Okay, vet ikke helt hvordan jeg skal si dette. Dette er en veldig vansklig situasjon for meg .." Var alt hun takk å si før jeg avbrøyt henne.
"Er Ian okay, værsåsnill å si att han er okay." Sa jeg bekymret.
"Ian er ikke okay, Nora. Jackson hadde banket han så hardt att kroppen hans sviktet. Han hadde skader over hele kroppen. Han hadde indre blødninger." Svarte mamma meg trist.
"Er han DØ?" Ropte jeg trist til henne.
"Ja Nora" svarte hun mens hun så ned i bakken."Unnskyld for att alt dette må komme så fort, men sånn er det bare, du skal få sove litt " sa mamma mens hun gikk ut.
Ian, dø? Smerten strømmet og strømmet på i timesvis. Men jeg fant en måte for å få vekk smertene mine.
••
THE ENDSorry, men mistet motivasjon og jeg klarte bare ikke å skrive mer, men takk for att du leste historien min. En ny en skal komme og den har jeg planlagt veldig lenge nå :)
YOU ARE READING
100% badboy?
FanfictionNora Millan er en 17 år gammel jente som starter på sin nye skole. Hun får masse oppmerksomhet av guttene. Men spesielt 1, nemlig skolens badboy. Liker han henne eller vil han bare bruke henne? Roller: Jackson MacOud - Manu Rios Nora Millan...