NORAS POV
Jeg våknet, kinne mitt var stivt av all gråtingen igår. Jeg hadde virkelig ikke lyst til å gå på skole idag. Jackson ville være der og han vil jeg aldri se igjen.
Jeg kysset han. Hvorfor? Han er jo ikke mer en en stor drittsekk. Han er ikke snill, han banker folk. Han fortjener ingen men alle vil ha han. Hvorfor?
"Nora? Hva har skjedd med døra?" Hørte jeg mamma si utenfor døra mi. "Jeg vil ikke snakke nå Mamma" svarte jeg henne irritert og frustret. "Kom ned til frokost nå, vi skal ha familiemøte" hørte jeg mamma si mens hun gikk vekk.
Familiemøte? Igjen? Det er jo ikke lengesiden vi hadde det? Uff, dette blir en lang dag.
Jeg gikk ned til frokost og der satt både Pappa, Mamma & Joe. Mamma hadde laget pannekaker.
"Nora, vær så snill og sett deg ned" sa pappa med en fake snill stemme.
Jeg satte meg ned og stirte tomt ned på pannekaken min.
"Så? Hva har skjedd med den døra? Den har jo en diger sprekk i seg" spirte mamma med en hevet stemme.
"DET VAR ET UHELL, unnskyld" svarye jeg henne frustret.
Jeg tok tak i pannekaken min og spiste den på veien mot rommet mitt. Jeg hørte mamma si noe mens jeg gikk men jeg fikk det ikke med meg.
Jeg tok av meg pysjen og tok på meg klærne mine. Jeg hadde på meg et par jeans, en svart magetopp og skinnjakka mi med nagler på. Påtide att jeg viser att jeg ikke bryr meg en dritt om Jackson!
Jeg tok skolesekken på ryggen ig gikk ned til gangen og tok noen høye heler meg nagler på de og (selvsakt var de svarte de og.)
~~~~~~~~~
Ikke skrevet på en stund men det er fordi jeg har vært opptatt. Men gjerne kommenter&stem for mer :)Jeg kom meg til skolen og nå stod jeg utenfor på uteplassen
YOU ARE READING
100% badboy?
FanfictionNora Millan er en 17 år gammel jente som starter på sin nye skole. Hun får masse oppmerksomhet av guttene. Men spesielt 1, nemlig skolens badboy. Liker han henne eller vil han bare bruke henne? Roller: Jackson MacOud - Manu Rios Nora Millan...