Φτου, παλι βρέχει. Εδω στο Λονδίνο δεν έχει σταματήσει να βρέχει. Βάζω την κουκούλα του μπουφάν μου ανοίγω την ομπρέλα μου και...τέλεια..έσπασε...Μέτα απο ενα Τέταρτο περπατώντας στην βροχή έφτασα στην Φοιτητική μου εστοια.
"Hi Elsa!" Μου λέει ή συγκάτοικος μου.
"Hi" της απανταω χωρίς να την κοιτάξω.
"You have new mails, check your laptop.."
"Oh,..thank...wait..how do you know? "
"I....was very bored and I..."
" Eva!! Stop staring at the photos on my laptop. I have told you a hundred times not to.."
" I wanted to rest my head after studying for hours.. "
"Μπαα..εχεις κατι μεσα στο κεφαλι σου να ξεκουρασεις...?" λεω πολυ σιγα, σχεδον ψηθηριζοντας.
" Stop insulting me in Greek." Την αγνοω, παιρνω το laptop κα κάθομαι στο κρεβάτι. Επιτέλους....mail απο τον Νίκο..Hi Elsa,
Είδες σου μιλάω και στα Αγγλικά σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει τη μητρική σου γλώσσα δεύτερο χρονο στο Λονδίνο. Χαμογελαω και συνεχίζω να διαβάζω. Μου λείπεις πολύ!!! δεν είναι τίποτα ίδιο χωρίς εσένα Έλσα, σε παρακαλώ συνέχισε στην Ελλάδα.Τόσοι άνθρωποι υπαρχουν εδώ να τους γλυτωσεις απο την φυλακη..και να τους στειλεις στο τρελαδικο. Επισης, ή Γιώτα λέει πως και εκείνης της λείπεις...ναι ξέρω σου φαίνεται πρωτοφανές..ίσως επειδή έχω τα νεύρα μου τελευταια και ξερει πως ή απουσία σου ευθύνεται για αυτό. Εμένα, οι σπουδες μου πάνε σχετικά καλά...θα μπορούσες να πεις... περιμένω απάντηση σου και γρήγορα...
Γειαα..
Χαμογελαω σαν ηλιθεια και απανταω στο mail.
"Who is Nikos?" Με ρωτάει παλι.
"...did you check my mails?"γυρίζει το κεφάλι της απο την αλλη χωρίς να απαντήσει. Δόξα τω θεώ, δεν ξέρει ελληνικά.
"Is he your boyfriend?"
"NO, my best friend. Now shut your mouth up."
"OK, calm down.."
"I want to kill you"
"Why did you get that angry when I asked...ohhhh..."μου λέει όλο υπονοούμενο..
"He is more of a lover than a friend..." μου λέει και τώρα είναι που σιγοβραζω απο τα νεύρα μου.
"He has a girlfriend!!"
"So what?" "You are still loving him.."
Ξαπλωνω κλείνοντας τα ματια κα κανοντας την πεθαμένη....δε επιασε..συνεχίζει να μιλάει για το ίδιο πράγμα, μέχρι που βαρέθηκε αφού δεν της απαντουσα!
Δεν έχει άδικο..αυτός είναι και ο λόγος που τσαντιζομαι. Γενικά με τον Νίκο είμαστε κάτι σαν αυτό που λένε <<μαζί δεν αντεχουμε, και χωρια δεν μπορούμε>>.
Δεν ξέρω με ποιον τροπο ακριβώς τον αγαπάω δεν ξέρω, γιατί ουτε έχω ερωτευτεί ποτε, ουτε τον αγαπάω όσο αγνά τον αγαπούσα τον τελευταιο καιρό. Ίσως φταίει το οτι, οτι σχέση είχα
στο Λύκειο διαρκούσε το πολύ μια με δυο βδομάδες το πολύ.
Αντιθέτως εκείνος, με βλέπει ως την καλύτερη του φιλη, αυτό που είμαι δηλαδή. ΜΑΛΑΚΑΣ!
Βασικά ο μαλάκας είμαι εγώ...τα εκανα εγώ σκατά. Ανακατευτηκα στην σχέση του, τον προσεβαλα πολύ άσχημα, παίξαμε ξύλο για πρωτη φορά, αν εξαιρέσουμε τις φορες που πειραζουμε ο ένας τον άλλον, αλλά αυτός συνεχίζει να με αγαπάει και να νοιάζεται για πάρτη μου.Hiiiii!!!!! Το πρωτο κεφάλαιο της καινούργιας νου ιστοριας. Ευχαριστώ παρα πολύ που μπηκατε στον κόπο να τ διαβασετε! Ελπίζω να σας άρεσε και να δώσετε μια ευκαιρία και στα επομενα κεφάλαια! #ily_thnx_byee!!
YOU ARE READING
Πως να Καταστρεψετε Τον κολλητο Σας...
Teen Fiction~Πως να καταστρεψετε τον κολλητο σας...~ - Gina