κεφαλαιο 3~Δεν θα εχουμε καλα ξεμπερδεματα~

116 14 2
                                    

Το flashback συνεχίζεται...;) θα σας έχω ενημερώσει Οταν θα σταματήσει.

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας και είναι ακόμα μαζί. Αλλά δεν είναι αυτό που με τρελαινει. Είναι μαζί συνέχεια...! Απο τοτε που τα φτιάξανε δεν μπορούμε να κάνουμε παρέα στο σχολείο. Είναι κολλημένη πανω του σαν σαρδέλα. Κάθε φορά που ειμαι με τον Νικο, έρχεται αυτή και αρχίζει να τον φιλάει κα να τον χαϊδεύει. Και αυτός έχει "γράψει " τους φίλους και την κολλητή του, εμένα δηλαδη.
Η Γιώτα δεν πρεπει να με χωνευει. Τι "χωνεύει ", αυτή θα θέλει να με βαρέσει! Βέβαια έβαλα και γω το χερακι μου. Όχι φιλες και φιλοι, δε προσπάθησα να τους χωρισω ,όπως μου είπε η φιλη μου, η Μαρίνα. Απλως εκμεταλευομαι την κάθε ευκαιρία να την ειρωνευτω η να πω διάφορα υπονοούμενα :

-Νίκο, αγάπη μου, εδώ είσαι;
-όχι , πήγε μια βόλτα μέχρι την λαϊκή και θα ερθει. Αφού τον βλέπεις, τι ρωτάς... (Ελσα-Γιωτα 1-0)
Ή ..
-ρητορική ηταν η ερώτηση...
-omg, ξέρεις και απο ρητορικές ερωτήσεις. Εγώ νόμιζα πως είχες ιδέα μονο για την βιολογία..
-βιολογία;
-ναι , το αναπαραγωγικο συστημα.( Ε-Γ 2-0)
Η..
-Νίκο ποτε θα έρθεις σπίτι, να...
-πήγαινε στους αλλους γκομενους πρωτα και θα ερθει να σε πάρει απο τον τελευταιο. (3-0)

Βέβαια το κοριτσάκι δεν είναι και τόσο ευαίσθητο και ανήμπορο..:
-Έλσα..
-ααα, γεια σου Γιώτα...
-λοιπον, επειδη δεν ειμαι και καμια χαζη...
-μεταξυ μας ειμαστε...ειπα σαρκαστικα διακοπτοντας την.
-Επειδη ξερω πως θές αποκλειστικότητα απο τον Νίκο και εμένα δεν με πας.. Μείνε μακρυά και απο τους δυο..
-Γιωτα...δεν μας χεζεις.. Τα χαμε όλα , έχουμε και σένα..
-Ελσα δεν κάνω πλάκα...
-ναι Γιωτα μου...πηγαινε τωρα να πηδηχτεις με κανεναν γκομενο να χαλαρωσεις, γιατι σε βλεπω αναψοκοκκινισμενη και τα ξαναλεμε...
Και εφυγα με αερα νικητριας!

Σήμερα το πρωί πήγα στο σπίτι του Νίκου... Και μετα απο λίγο ακολούθησε ο εξής διάλογος..

-Ρε Έλσα της μιλάς πολυ απότομα...
-της Γιωτας; όχι καλέ πως σου ήρθε κάτι τέτοιο;
-Έλσα...δεν είναι καθόλου αστείο.
Ρε Έλσα με φέρνεις και μένα σε δυσκολη θεση. Την αγαπάω..
-σιγά ρε Νίκο, εσύ δεν ξέρεις καν πως είναι να αγαπάς..
-Ναι μίλησε η έμπειρη! Καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι οτι χάνεις τον κολλητό σου, αλλά στο εγγυομαι θα είμαστε για παντα φιλοι.
-οτι πεις...Είπα και έφυγα...

Γενικά νευριαζω που την υποστηριζει και μου κανει παρατήρηση για τον τροπο που της μιλάω... Δεν μου αρέσει καθόλου που τον έχει απομακρύνει απο όλους. Και δεν είναι μονο αυτό... Τον έχει κανει να "γράψει " το σχολείο. Ένταξη, ούτε εμένα ποτε μου άρεσε το σχολείο και δεν το υπολογιζα, αλλά είναι η χρόνια που πρεπει να στρωθουμε στο διαβασμ :, μήπως καταφέρουμε να κάνουμε κάτι στην ζωή μας. Μου έρχεται να ξερασω κάθε φορά που λέει στην Γιώτα : <<Δεν με νοιάζει το μέλλον και το τι θα κάνω στην ζωή μου, το μονο που μς νοιάζει είναι να μαι κοντά σου >>. Πάω να τρελαθω! Και πως να τον συμβουλεψεις όταν του έχει κλείσει τα ματια και τα αυτιά και δεν ακούει τίποτα. Ενα είναι σίγουρο : δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδεματα.

Πως να Καταστρεψετε Τον κολλητο Σας...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora