Κεφαλαιο 11:~Αυτο καναμε και οι δυο μας~

64 10 2
                                    

Αγαπητοί άνθρωποι που διαβάζετε την ιστορία μου, σας υπενθυμιζω πως βρισκομασται στο παρόν...! Καλη ανάγνωση;)

-Αν δεν εφευγα;... Μονολογησα.
-what?
Α ναι! Ξέχασα πως είναι εδώ και η ενοχλητική συγκάτοικος μου.
-What?
-I am going to class. Will you come?
-emm... Την κοίταξα με απορία. Ήμουν τόσο απορροφημένη στις σκέψεις που δεν έδινα πολύ σημασία σε οτι έλεγε.
-hellooo... Elsa?...
-yes I'm coming!
-ok, See you in class.
Ήθελα να απαντήσω και στο μειλ του Νίκου.
Λοιπον...
"Φίλε Νίκο,
Όχι μην ανησυχεις μιλάω ακόμα ελληνικά και σίγουρα πιο καλά απο σενα. Τελος πάντων, εγώ είμαι καλα. Δεν θα με αναγνωρίσεις αν δεις ποσο χρονο αφιερωνω στο διάβασμα. Θέλω να πετύχω. Έχω και μια πολύ "συμπαθητική" συγκάτοικο, την Eva που θέλω να την πνιξω. Νομίζω σου έχω ξαναγράψει για εκεινη.
Όσο για αυτό που ανέφερες στο μέιλ σου, όχι δεν πρόκειται να γυρισω στην Ελλάδα...Όπως σου είπα, διαβάζω πολύ και δεν έχω χρόνο. Τουλάχιστον σύντομα! Τα Χριστούγεννα με κάλεσε μια συμφοιτήτρια μου να μείνω μαζί με εκείνη και την οικογένεια της, και το Πάσχα, εδώ στο Λονδίνο δεν θα έχουμε αργεία. Ίσως έρθω το καλοκαιρι.
Στο θέμα σου με την Γιώτα, δεν μπορω να βοηθήσω. Ποτέ δεν την συμπαθησα και ουτε πρόκειται. Με λιγα λογια, δεν πας να την πνιξεις; Χεστηκα!
Με αγάπη, η υπεροχή κολλητή σου,
Έλσα! "
Μήπως όμως είμαι πολύ απότομη; Τι πειράζει; ποτε δεν με θεωρούσαν "καλό κορίτσι". Ουτε εκείνον "καλό αγόρι". Παντα ήμουν ειρωνική, σαρκαστική, απότομη, αγενής και αδιαφορουσα για την γνώμη των αλλων. Αλλά και ο Νίκος; Θα μπορούσες να τον χαρακτηρίσεις... Σαρκαστικό, υποτιμητικο, με πολύ άσχημη συμπεριφορα προς τα κορίτσια.
Δηλαδή, τα αλλάζει σαν πουκάμισα. "Παιζει" μαζί τους και μετα τις παρατάει. Αα είναι κα λίγο "καραγκιοζης".
Το ξέρω και οι δυο φαίνεται να είμαστε κακομαθημενοι, χαιρεκακοι, απροσαρμοστοι έφηβοι. Και όμως έχουμε τις αδυναμίες μας και καταβαθος είμαστε καλά παιδιά. Το ίδιο και η παρέα μας. Ίσως για αυτό ταιριαξαμε σαν φιλοι, και υστερα σαν κολλητοί. Και οι δυο κακοί, με καλό χαρακτήρα.
Αλλά αυτο που με "φοβίζει" είναι πως αλλαζω. Απο τη στιγμή που συμβιβάστηκα να έρθω στο Λονδίνο, νιώθω αλλαγμένη...και εγώ δεν είμαι άνθρωπος που αγαπάει τις αλλαγές.
Και ο Νίκος άλλαξε. Ο "player" του σχολείου είναι εδώ και καιρό  ερωτευμένος με μια...μια! Η Γιώτα φυσικά φλερταρει και με άλλους. Αλλά τον Νίκο δεν τον νοιάζει. Τόσο ερωτευμενος είναι; Η δεν ενδιαφέρεται; Τοτε γιατί με παράτησε εξαιτίας της; Και τώρα μου λέει οτι δεν της δίνει σημασία και της αντιμιλαει, δηλαδη αδιαφορεί.
Εγω είμαι ερωτευμένη με τον Νίκο. Τον θέλω. Αυτός;  
Και αν του μιλησω; Θα αντιδρασει όπως τοτε με το φιλί στο αεροδρόμιο. Τον παρατησα και πήγα για την πτηση. Όταν επέστρεψα το περασμένο καλοκαίρι στην Ελλάδα, έκανε σαν μην έγινε τίποτα. Φλώρος. Όταν έρχονται τα δύσκολα και οι άβολες στιγμές δεν μπορείς να τις αγνοεις. Η μάλλον μπορείς...αυτό κάναμε και οι δυο μας.

Πως να Καταστρεψετε Τον κολλητο Σας...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang