Scz ca n-am mai scris, dar am avut multe teme si teste. :*
M-am trezit intr-un camp. Acesta era in flacari si eu in mijlocul lui. Auzeam strigate, dar nu vedeam pe nimeni. Deodata, mama mea vitrega a iesit de dupa un copac. A vrut sa ma traga dupa ea, dar atunci am auzit o impuscatura. Totul s-a facut negru. Dintr-o data s-a facut alb. Era un alb imaculat. Stateam intr-o incapere superba. Am vazut-o pe ea. Mama mea era imbracata intr-o rochie alba pana la glezne. Avea aripi de inger si avea o voce suava.
- Ai grija! Ea vine dupa tine. zice ea. Acum trebuie sa pleci.
- Dar eu vreau sa stau aici cu tine!!! zici eu plangand
- Gata, gata! Nu mai plange. Eu voi fi mereu langa tine ca sa te apar!
M-a imbratisat si o lumina puternica si-a facut aparitia. Ea a disparut, la fel ca toate lucrurile din jurul meu.
M-am trezit speriata de acel cosmar si m-am uitat in jur. Se facuse dimineata. Pasarile ciripeau si soarele stralucea puternic. Deodata usa s-a deschis si pe ea a intrat Jane cu cate o cafea in mana.
- Neata! zice ea cu zambetul pe buze.
- Buna! raspund eu somnoroasa. Mersi, si ii iau cana. Parca ziceai ca azi facem ceva. continui curioasa.
- A, da! ne vom intalni cu gasca mea intr-un parc. Vreau sa-ti faci mai multi prieteni. Peste 2 ore plecam.
- Asa dimineata? intreb eu.
- E 12. Asta ti se pare tie dimineata? zice ea razand.
- O doamne! E 12? zic eu facand ochii mari
- Pregateste-te si apoi vino jos sa mancam micul dejun. spune iesind din camera.
M-am dat jos din pat si m-am indreptat catre baie. M-am dezbracat de pijamale si am intrat sub picaturile de apa care ma incalzeau. Dupa jumatate de ora am iesit infasurata intr-un prosop. Neavand alte haine, le-am luat pe cele de ieri. Mi-am pieptanat parul si am coborat jos. In bucatarie ma astepta Jane si... un baiat.
- Hey! spun eu stanjenita.
- O, Raven! El e Chad, iubitul meu.
- Buna ammm..,zise el neamintindu-si numele meu
- Raven, il ajut eu.
- Da, Raven. zise el zambind
- Ar trebui sa mancam daca vrem sa ajungem in parc la timp. spuse ea chicotind
Omleta era frumos aranjata pe o farfurie cu modele florale, iar paharul era plin de suc. Dar de data asta n-am fost eu cea care le-a aranjat. Ma simteam ca un musafir, dar stai, asta eram eu acum. Chicotesc in sinea mea pt ca vorbeam cu mine.
Cand sa plecam, Jane observa cu ce eram imbracata si ma trimite sa ma schimb in hainele ei. Am ales o rochita scurta, roz pal, niste bratari la fel de deschise si o pereche de pantofi cu toc, negrii. Am coborat si ea s-a mirat sa ma vada asa. Am pornit spre o masina rosie. Cred ca era a lui Jane. In 10 minute am ajuns in parc. La intrare ne astepta un grup format din 3 baieti si o fata. S-au imbratisat si Chad m-a prezentat.
- Eu sunt Edie, zis si Ed, spune un baiat cu ochii caprui si parul negru.
- Eu sunt Ron, zise un blond cu ochii albastri.
- Eu ma numesc Ivy. a zis o fata blonda cu suvite roz
Inainte ca ultimul baiat sa se prezinte i-am sarit in brate. Era David, prietenul meu care plecase. Acesta ma imbratisa la randul lui. Cateva lacrimi cazura pe tricoul lui alb.
CITEȘTI
Raven (IN PAUZA)
Teen FictionAceasta carte descrie povestea unei fete simple care este tratata cu indiferenta de parintii ei vitregi Oare va reusi ea sa scape de acestia si sa nu mai fie batjocorita de cei de la scoala?