Capitolul 11

46 2 0
                                    

Pov. Raven:

 Dupa ce David a intrat am vorbit putin. Apoi el a trebuit sa plece, fiindca avea treaba la magazinul mamei lui. Joe a intrat si mi-a zis ca maine pot pleca acasa. Acum este destul de tarziu. E cam 12 noaptea si eu nu pot sa dorm. L-am rugat cam 5 minute in continuu pe Joe sa plece acasa sa se odihneasca, dar el nu m-a ascultat. Acum el doarme pe un scaun de langa pat, cu capul pe salteaua patului meu. Dar un gand nu-mi dadea pace:

 Cine erau tipii  aia si ce voiau de la Joe?

 Stiu ca nu e treaba mea sa ma bag, dar la naiba! Chiar sunt curioasa! Si nu inteleg ce treaba am eu cu chestia asta!

 Deodata s-a auzit un sunet. M-am uitat prin camera si am vazut un telefon care bazaia. M-am intins pana la noptiera si l-am luat. Era telefonul lui Joe. Bine ca n-avea parola! L-am deschis si pe ecran scria mare DENIS. Il apela in continuu. Am oprit sunetul ca sa nu-l trezeasca pe Joe. La un moment dat s-a oprit. Imediat a primit un mesaj.

 From: Denis:  Hey frate! De ce nu raspunzi? 

 Eu nu am scris nimic si am asteptat sa vad ce zice. Peste un minut a scris.

 From: Denis: Dormi? Joe, ai uitat de seara asta?

 Ce era seara asta?

 From: Denis: Nu pot sa cred! Tu chiar ai uitat? Trebuia sa fi aici de o jumatate de ora!

 Ce sa uite?

 From: Denis: Ma rog, oricum vorbesc singur! Se pare ca ai treburi mai importante decat asta! O sa-ti salvez fundul si de data asta! Sa-mi multumesti maine ca nu ai murit!

 Am mai asteptat cateva minute, dar nu a mai scris nimic. Am pus telefonul pe noptiera.

 Super! Acum chiar nu mai pot sa dorm! Mersi ca mi-ai dat alt lucru la care sa ma gandesc, Denis!

 Si totusi, cine este acest Denis? Un prieten de-al lui Joe?! Cu siguranta!

Si ce treaba importanta avea Joe in seara asta? La 12:30 noaptea?

 Si la ce se referea Denis cand a zis 'Sa-mi multumesti maine ca nu ai murit!' ? De ce sa moara?

 In fine, prea multe intrebari la care nu voi avea raspuns. Din pacate!

 Am inchis ochii si am incercat sa adorm. Din fericire a mers.

                                                                                 * * *

Am deschis usor ochii. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma uit la ceas. Era ora 11. M-am ridicat in fund si m-am uitat in stanga mea. Joe era in picioare si isi lua geaca. Era cu spatele la mine.

 - Neata! ii zic , iar el tresare intorcandu-se.

 - Hey! Cum ai dormit? ma intreaba.

 - Bine. Ma poti duce acasa?

 - Scuze, dar trebuie sa ajung undeva urgent. Trebuia sa fiu acolo ieri si n-am ajuns. Voi veni mai tarziu aici ca sa te iau, bine?

 Ma mananca limba sa-i spun: Te duci la prietenul tau sa-i multumesti ca te-a salvat de nu stiu cine care voia sa te omoare? Dar nu am spus asta.

 - Ma rog! zic si el iese grabit pe usa.

 Pov. Joe:

 Cat de prost am putut sa fiu? Cum am putut sa uit. Cum?

 Astea au fost primele mele ganduri cand m-am trezit si am vazut mesajele de la Denis. Am fost atat de ocupat cu Raven incat am uitat de intalnirea de aseara. Sper ca Raven nu a vazut niciun mesaj de la prietenul meu. Altfel sunt mort!

 M-am ridicat repede de pe scaun si m-am imbracat cu geaca. 

 - Neata! zice Raven. Eu am tresarit. Eram foarte incordat si nervos.

 - Hey. Cum ai dormit?

 - Bine. Ma poti duce acasa?

Eu chiar voiam sa o duc, dar nu mai puteam amana intalnirea. Chiar imi parea rau ca spun asta.

 - Scuze, dar trebuie sa ajung undeva urgent. Trebuia sa fiu acolo ieri si n-am ajuns. Voi veni mai tarziu aici sa te iau, bine?

 Ea nu mi-a raspuns cateva secunde. Cred ca se gandea la cat de nesimtit sunt. Adica dupa ce ca din cauza mea a ajuns la spital, plec lasand-o aici.

 - Ma rog!

 Apoi eu am plecat repede. Sper doar ca nu s-a suparat pe mine.

 Esti idiot?! Normal ca s-a suparat! Tu nu ai auzit ce raspuns ti-a dat? Nu a fost un 'OK', nu a fost niciun 'Bine'. A fost un 'Ma rog!' Ea crede ca nu-ti pasa de ea! Crede ca ai lasat-o acolo si ca nu te vei mai intoarce! zice vocea enervanta din capul meu.

 Ba sigur ca ma voi intoarce! Asta i-am spus si asta voi face!

 De unde sti ca va mai fi acolo cand te vei intoarce?! De unde sti ca nu-l va chema pe David sa vina sa o ia?

Acest David ma calca pe nervi! E ceva la el care nu-mi place. Poate nu-mi place cum se imbraca? Nu, nu asta e! Nu-mi place ca...

 Nu-ti place ca el e prieten cu Raven! Nu-ti place ca ea sta mai mult timp cu el decat cu tine! Nu-ti place ca el se intereseaza mai mult de ea decat te interesezi tu! Si in ultimul rand nu-ti place ca el o protejeaza mai mult decat o faci tu!

 - Idiotule! Mai stai mult si te gandesti sau pornesti odata masina aia nenorocita?! tipa la mine un om.

 Am fost atat de prins in conversatia mea cu mine incat nu mi-am dat seama ca ma urcasem in masina si ca acum eram pe sosea, la un semafor care avea culoarea verde. Am apasat pe pedala de acceleratie si am mers pe o straduta ingusta. Am oprit la un bloc unde era inca o masina neagra. Din ea a iesit un om imbracat intr-un costum negru si care purta o pereche de ochelari negri. Am coborat din masina si m-am indreptat inspre el. Acesta avea o servieta tot neagra. El mi-a intins-o, iar eu am luat-o. Era destul de grea. Trebuiau sa fie multi bani inauntru! Am facut o afacere cu acest  om, iar acum el trebuia sa-mi plateasca. Ma indreptam inspre acel bloc, unde trebuia sa ma intalnesc cu Denis. Am auzit un sunet asurzitor.

 Tot ce stiu este ca dupa am cazut pe jos si cineva m-a tras de picioare.

 Hey! Ce mai faceti? Scuze ca n-am mai postat de mult timp!

Intrebare : Ce credeti ca se va intampla cu Joe?

 Cine vrea dedicatie sa lase un comment!

 Astept comentariile!:*

Raven (IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum