- Pardon? il intreb enervata. Nici macar nu te cunosc si nici tu nu ma cunosti pe mine!
- Crede-ma draguta, stiu foarte multe despre tine.
- Cum-
- Sa zicem doar ca am facut o intelegere.
- Cu cine? intreb. In camera se lasase linistea. Raspunde in puii mei, retardatule! tip vrand sa merg inspre el.
- Draga, de ce vorbesti asa urat? Nu te-am invatat ca nu e frumos sa te porti asa cu gazdele tale? intreaba cineva. Ma intorc si-l vad pe...TATA! Cum se poate asa ceva?!
- Ce naiba?! soptesc.
- Nu-i asa ca de cand stai cu afurisitul asta vorbesti urat? intreaba din nou.
- Afurisit esti tu! tip la el. Ce intelegere ati facut?
- Tu vi cu mine acasa si Alex ramane cu... asta. zice tata.
- In primul rand 'asta' se numeste Joe, iar eu nu merg nicaieri cu tine ticalosule! Iar in al doilea rand ce legatura am eu cu el? spun aratand spre Alex.
- Niciuna, de ce crezi c-ai avea?
- Pai, el a spus-
- Haide sa mergem Raven! ma intrerupe tata.
- Esti chiar prost daca crezi c-o sa merg cu tine! tip si ma dau inapoi.
- Iar tu esti chiar proasta daca crezi ca-mi pasa! zice apucandu-ma de cot si incercand sa ma traga afara.
- Nu merg nicaieri! tip si ma trag din stransoarea lui si ma dau cativa pasi inapoi, dar ma lovesc de ceva tare. Ma intorc si-l vad pe Alex. El ma prinde de brate.
- Ia mainile de pe ea, jegosule! maraie Joe.
- Dar nu-i fac nimic!
- Raven- incearca tata sa ma cheme din nou.
- Sti ceva, nu inteleg de ce vrei asa de mult sa ma intorc cu tine. Dupa ce mama a murit, din cauza ta, te-ai purtat cu mine de parca as fi ultimul om de pe pamant. Apoi te-ai casatorit cu acea scorpie-
- Sa nu indraznesti-
- TACI! tip. Cum ziceam, te-ai casatorit cu ea si ati inceput amandoi sa ma tratati asa. Apoi si fiica ei de rahat care se crede mare si tare... Oricum, ceea ce vreau eu sa spun e ca nu ma intorc la voi. Nici moarta n-as face asta. Acum stau cu cineva care ma trateaza ca pe propria fiica, desi nici nu m-a adoptat. Iar Jane si Joe sunt minunati. Imi sunt ca niste frati. Asa ca poti sa te duci dracu' si tu si familia ta de cacat si sa nu te mai intorci vreodata.
- Lasa ca vezi tu! ma ameninta si iese pe usa.
- Acum te mai intreb inca o data Alex, CE VREI? spune Joe.
- Draga Joe, noi doi avem niste treburi neterminate.
- Cum ar fi?
- Chiar vrei sa-i zic si domnisoarei ce treaba avem?! intreaba Alex ranjind.
- Atunci ce legatura are ea cu asta?
- Pai cam niciuna, dar nu-i voi da drumul pana nu semnezi asta!
Joe i-a luat foaia din mana lui Alex si a stat un minut sa citeasca.
- Nu pot semna! zice el revoltat.
- De ce?
- Pentru ca asta e santaj!
- Bine! Baieti, striga Alex si in camera intra 2 matahale, luati-o! Apoi ma impinge inspre ei.
CITEȘTI
Raven (IN PAUZA)
Teen FictionAceasta carte descrie povestea unei fete simple care este tratata cu indiferenta de parintii ei vitregi Oare va reusi ea sa scape de acestia si sa nu mai fie batjocorita de cei de la scoala?