Dupa ce am terminat de mancat am iesit in parc cu Joe.
- Joe, Jane... cum a ajuns asa? il intreb cand intram in parc. El nu-mi raspunde si se uita atent in fata. Esti in regula?
- Hei frate! il slauta un baiat cand trece pe langa el.
Joe se uita urat la el si il apuca de tricou, trantindu-l de un pom. Apoi incepe sa-l bata. Mi-am dus mainile la gura icnind. Baiatul acela avea sange peste tot si daca mai continua mult cred ca il omora.
- Joe! il strig tragandu-l de acolo. Toata lumea se oprise din ce facea si se holba la noi. Ce naiba va uitati atat?! strig eu la ei fiind nervoasa. Joe se oprise din a-l bate pe el, care cazuse pe jos.
- Imi pare rau, Raven! spune el trecandu-si mainile prin par dupa ce s-a sters de sange. El m-a luat de mana si am mers intr-un loc nu foarte populat.
- De ce l-ai batut? il intreb.
- El...e fostul iubit al lui Jane.
- Si...? il indemn sa dezvolte subiectul.
- El a batut-o! spune, furia citindu-se in ochii lui.
- Ti-a spus ea?
- Nu, dar stiu asta. Trebuie sa fie el. Altcineva nu putea.
- Ok.
- Mi-a venit o idee! zice el deodata. Vino! imi spune si iesim din parc. Intram in masina lui si pornim... Nici eu nu stiu unde.
- Unde mergem? il intreb.
- O sa vezi! Mi-am dat ochii peste cap. Era logic ca nu voia sa-mi spuna!
In acest timp am primit un mesaj:
From: Necunoscut: Unde sunteti?
To: Necunoscut: Cine esti?
From: Necunoscut: Jane. Deci?
To: Jane: Am plecat in parc.
From: Jane: De ce nu mi-ati spus...?
To: Jane: Nu am vrut sa te deranjam.
From: Jane: Ok! Va las sa va distrati nebunilor! :))
Am oftat si am zambit la acel mesaj. Cat de copilaroasa putea sa fie!
- Cine era? intreaba curios Joe.
- Jane. Voia sa stie unde suntem.
- Ok. Am ajuns! zice oprind masina. Eram la.... mare!
- Mersi mult Joe! spun imbratisandu-l. Mereu ii auzeam pe ceilalti colegi ai mei povestind cat de super e la mare, dar niciodata nu am avut norocul sa vin. M-am dus pe nisipul fierbinte datorita soarelui si m-am intins. Joe si-a dat trioul jos si a sarit in apa. Am ras de el imediat ce a facut o fata ciudata din cauza apei reci.
- Haide, Raven! Vino! striga el.
- Nu mersi! N-am chef sa racesc! ii zic inchizandu-mi ochii. Tocmai cand adormeam mi-am simtit corpul inghetand. El chiar a facut asta!
- Acum poti sa vi! Esti uda deja, deci-
- Nu ma deranjezi udandu-ma si scapi cu asta! tip si ma ridic sa-l alerg. Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns in apa. Incepusem sa dardai, eu fiind 'ingropata' pana la gat de apa, iar hainele fiind lipite de mine.
- Esti ok? ma intreaba Joe.
- D-da.
- Poti sa-ti dai tricoul jos ca sa nu-ti mai fie frig. imi propune el. Normal, doar daca vrei tu.
Am inotat pana la mal si mi-am scos tricoul, aruncandu-l pe nisip.
- Nu ma prinzi! ii zic lui Joe incepand sa alerg pe malul marii. El incepe sa alerge dupa mine. La un moment dat m-am oprit, fiindca obosisem. Am simtit 2 brate care mi-au inconjurat abdomenul.
- Am castigat! imi sopteste el respirand greu.
Un zgomot ciudat ne-a facut sa ne uitam in spate, pe faleza. Acolo oprisera 2 masini mari negre din care au coborat in jur de 10 oameni imbracati in negru, purtand ochelari chiar daca soarele disparuse.
- Cine-s astia? l-am intrebat soptind. Am vazut ca era nelinistit.
- Nu stiu! raspunde. Chiar daca stiam ca ma mintea am lasat balta subiectul.
Ei se indreptau inspre noi.
- Hai sa plecam de aici! spune el repede luandu-ma de mana. Ne-am intors, dar am vazut ca acolo mai erau cativa tipi dubiosi.
- Joe, mi-e frica! ii spun, corpul meu inghetand cand am vazut ca ei si-au scos armele indreptandu-le spre noi.
- O sa fie bine! imi sopteste.
- Predati-va sau va luam cu forta! zice unul.
- La naiba, voi nici macar nu sunteti politia! De ce ar trebui sa ne predam? ma ia gura pe dinainte. Mereu cand sunt stresata spun ce gandesc. El s-a prefacut ca nu ma aude. Si-a indreptat pistolul spre piciorul meu si...a tras. Sau poate ca nu s-a prefacut. Am tipat de durere dezechilibrandu-ma, dar Joe m-a prins tinandu-ma strans.
- Ce vrei?! a intrebat.
- Sa veniti cu mine. Nu va fac nimic. Eu doar ascult ordinele care-mi sunt date.
- Cine e seful tau? intreaba Joe.
El incepe sa rada.
- Poti afla asta doar daca intri in masina aia nenorocita impreuna cu iubita ta! tipa. Eu am marait vrand sa spun ceva, dar Joe a spus:
- Bine! El era foarte relaxat fata de mine.
- Joe nu poti face asta! ii soptesc.
- Desigur, puteti sta aici pana termin cu ea! zice barbatul ranjind si vrand sa ma impuste inca o data.
- Am spus ca venim! se rasteste Joe ajutandu-ma sa merg pana la masini. Am intrat intr-una si alti tipi dubiosi ne-au pus niste catuse. Frate, nici politia nu face asa. Bine, face asa, dar ati inteles ce voiam sa spun. Un tip statea in stanga mea si-mi tine un pistol la cap, iar in dreapta mea statea Joe. In dreapta lui era inca un tip care avea pistolul la capul lui. Baiatul de langa mine se uita insistent la mine. O, da. Poate pentru ca esti doar intr-un sutien, desteapt-o! imi zice vocea mea interioara. Aveam mainile la spate prinse in catuse. Atunci cand masina a luat o curba eu l-am lovit pe tip cu mainile in spate si m-am uitat urat la el. In scurt timp am ajuns la o cladire absolut jegoasa, ca sa ma exprim cum trebuie. Era plina de mucegai si mai avea putin si cadea. Am intrat in ea. Tipii aia tot stateau cu pistoalele inspre noi. Ne-au dus intr-o camera in care mai era o persoana si au inchis usa.
- Uite pe cine avem noi aici! exclama acea persoana care era un baiat.
- Alex! a marait Joe.
- Ma bucur ca ma ti minte, prietene!
- Nu suntem prieteni!
- Bine, bine! Vad ca ai venit si cu prietena ta..., cum te cheama?
- Nu e treaba ta! murmur eu.
- Ce-ai spus?
- La naiba, am spus ca nu e treaba ta, surdule! strig eu enervandu-ma.
- Whoa, linisteste-te pisi!
- Nu-mi spune mie ce sa fac idiotule!
El a inceput sa rada.
- Ce vrei? il intreaba Joe.
- Pe ea! zice.
Ce credeti ca se va intampla in continuare? Lasati-mi comentariile .
Sper ca urmatorul capitol sa fie mai interesant pentru voi.
Stiu ca nu postez des si imi pare rau, dar am 4 povesti la care scriu si scoala asta ma omoara. :(( Bine ca saptamana asta am stat acasa. :D
Oricum, mersi ca-mi cititi cartea. :*
CITEȘTI
Raven (IN PAUZA)
Teen FictionAceasta carte descrie povestea unei fete simple care este tratata cu indiferenta de parintii ei vitregi Oare va reusi ea sa scape de acestia si sa nu mai fie batjocorita de cei de la scoala?