Multimedya: Defne, müşteri ve Defne'nin pastaneye giderken giydikleri :)
Şarkı: Taylor Swift - Out Of The Woods ( Şarkının bölümle alakası yok. Sevdiğim bir şarkı olduğu için koydum. İsteyen dinleyebilir. )
İyi okumalar!
1. BÖLÜM : ESRARENGİZ KOMŞU
" Yıl ne? " diye soran adama şaşkın gözlerle baktı kadın.
" Cidden mi? Bilmiyor musun? " diye şaşkın bir edayla sordu kadın, adama.
" Bıraktım, bir süre önce bıraktım. " dedi adam.
" 2074. Yıl 2074. " dedi kadın.
Kadın daha şaşkınlığını üstünden atamadan, adam balkon kapısını açtı ve içeri girdi.
*
( Şu an 1. Kişiden anlatılmaktadır. )
Şaşkınlığımı üstümden atıp, içeri girdim. Koltuğumun kenarında duran bilgisayarımı kucağıma aldım.
Bilgisayara boş boş bakarken siyah ekrandan yansımamı gördüm. Koşarak banyoya gidip aynanın başına geçtim.
Saçlarım yağlanmış, dağınık bir topuzdu. Ben ise berbat gözüküyordum.
Banyom küçük olduğundan, arkamı döndüğümde duşa kabini gördüğüm için hemen duşa kabine girdim.
Şampuanlara bakmam gerekecekti. Bu kuş yuvasını dağıtmam lazımdı.
Şampuanlara baktığımda hepsi boştu. Markete gitmem lazımdı. Bu hâlimle nasıl gidecektim?
Üstüme siyah tişört ile siyah taytımı geçirdim. Özenmeye ne gerek vardı?
Siyah hırkamıda geçirip siyah ayakkabılarımı giydim. Of ne uzun sürüyor şu giyinme işi, değil mi?
Siyah şapkamı taktım ki kuş kafamı örtsün diye. Apartmandan çıktım ve ayakkabılarıma bakarak yürümeye başladım.
Ne çok yıpranmışlardı ayakkabılarım? 2 sene önce güya ne severek almıştım.
Ama şimdi onları değiştirmem gerekecekti.
" Benim tatlışlarım, güzellerim benim. Çok seviyorum sizi. " Sesiyle Senem Teyze olduğunu anladım. Kendisi çiçekleriyle konuşurdu ve kendisi mahallede ' Çiçekçi Senem ' diye anılırdı.
Kendi kendime hafif tebessüm ettim. Marketi görünce direk içine girdim.
Şampuan olarak 4 tane şampuanı kucağıma aldım. Sonra kasaya gidip onları ödetmeye başladım.
" 63.50 "
Kasiyer kızın sesi ile ona döndüm. Ağzım 'O' hâli alırken, şaşkınlıkla ona baktım.
" Ha? "
" 63.50 efendim. "
Şaşkınlığımı üstümden atıp, 65 lira verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif 2074 #Wattys2016 DÜZENLEMEDE!
Mystery / Thriller" Yıl ne? " diye soran adama şaşkın gözlerle baktı kadın. " Cidden mi? Bilmiyor musun? " diye şaşkın bir edayla sordu kadın, adama. " Bıraktım, bir süre önce bıraktım. " dedi adam. " 2074. Yıl 2074. " dedi kadın. ( Kitap Kapağı Yapımı : @TuanaSaniy...