¤ Dedektif 2074 ¤ 9. Bölüm ¤

106 21 10
                                    

Merhaba! Bölüm atmayalı sanırım 1 ay falan oldu. Biliyorsunuz okul başladı. Okulun 3. Haftasına giriyoruz. Ödev falan derken zamanım olmuyordu. Canım nedensiz bir şekilde yazmak istemiyordu. Ama kendimi biraz zorladım ve yazdım.

Ve bu arada güzel bir haber var. Kitabımızın facebook grubu açıldı. Hepinizi beklerim. Adı : Dedektif 2074 - Wattpad. Bu arada bende varım grupta fakat lütfen bana istek yollamayın. Beni takip edersiniz. İstek yollamayın çünkü, özel şeyler var. Yakında zaten başka bir hesap açacağım. Ona istek atarsınız. Zaten diğer bölümde adını söylerim.
Diğer bir haber ise parodilerimiz açılıyor. Parodi olmak isteyen var ? Şuan hesaplar bende. Eğer kullanıcı olmak isteyen varsa bana özelden ulaşsın. Parodi kullanıcıları tamamlandıktan sonra, ve grubumuz bir 50 kişi falan olduktan sonra aktif olacağız.

Parodi adları : Emir Karataş, Toprak Kaya, Defne Han.

Multimedya : Jack ve Austin. Çok şapşik değiller mi? *-*

Şarkı : Emrah Karaduman ft. Aleyna Tilki - Cevapsız Çınlama. ( Şarkının bölümle alakası yok. Sevdiğim bir şarkı olduğu için koydum. İsteyen dinleyebilir. )

İyi okumaaalar!

9. BÖLÜM : GÖREV, BURSA VE KAZA

Kapı tıklandığında doğruldum ve kapıyı açtım. Jack ve Austin gelmişti.

" Efen- Defne Abla kahvaltı yapma saati geldi. Siz giyinin sonra inelim. 10'da havuza girin. 12'de çıkın, giyinin ve yemek yemeye gidin. Sonra arama. "

" Peki Jack. " dedim ve kapıyı kapattım. Üstüme şort ve tişört geçirdim. Kapıda bekleyen Jack ve Austin ile aşağı indik. Kahvaltı yerine girince ağzım şaşkınlıkla aralandı. Çok fazla çeşit vardı. Diyet büfesi bile vardı. Tabak alıp yiyeceklerimi doldurdum. Masaya geçtim ve yemeğe başladım. Jack ve Austin geldiler ve aklımda merakla dönen soruları sordum.

" Emir'i Türkiye'de bulamazsak ne olacak? " dedim salatamla oynarken.

" Yurt dışına çıkacağız efendim. " dediğinde başımı salladım.

" Siz ikiz misiniz? " dediğimde ikisi de gülüp başını salladı. Demek ikizlermiş. Ki benziyorlar.

" Ben odama çıkıyorum. Giyinip havuza gideceğim. " son kez ağzıma pankek atıp, oradan çıktım. Odama çıktım. Üstüme mayomu giydim ve ayağıma terliklerimi geçirdim. Diğer işlerimi hallettikten sonra havuza indim.

Dedektif 2074 #Wattys2016 DÜZENLEMEDE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin