¤ Dedektif 2074 ¤ 6. Bölüm ¤

139 33 13
                                    

Merhaba! Bu bölümü 3. Kez yazışım. Bölüm 2 kez silindi. Bende baştan yazmak zorunda kaldım. 

Multimedya : Çağnur İzem Çelik ( Yeni Karakter. )

Şarkı : Majeste - Aşk Dediğin ( Şarkının bölümle alakası yok. Sevdiğim bir şarkı olduğu için koydum. İsteyen dinleyebilir. Bu şarkıyı dinleyerek bölümü yazdım. )

İthaf : anurIzemelik ( 2. Kez ithaf yaptım aşk :* )

İyi okumaaalar! 

6. BÖLÜM : ESKİ SEVGİLİ KAPIDA!

" Ben gideyim artık. " dedim ve gözlerimi kedilerden ayırıp, ona çevirdim.

" Neden? " diye sordu, konuştuğu duygu daha çok üzüntüyü vurguluyordu. Ne yani gideceğim için üzülmüş müydü?

" Kalmayı isterdim fakat, gitmem gerekiyor. " dedim ona bakarken. Gözlerinde hâlâ üzüntü kırıntıları vardı.

" Peki. " dedi sadece ve benim arkamdan kapıyı kapattı. Hemen eve girip, üstüme rahat bir şeyler giydim. Ve aklıma gelen fikirle gülümsedim. Mutfağa girdim ve kollarımı sıvadım.

Malzemeler;

* 4 adet orta boy patates

* 1 tatlı kaşığı pul biber

* 1 tatlı kaşığı sumak

* 4/3 çay bardağı zeytinyağı

* 3 dal taze soğan

* 8 dal maydanoz

* Tuz

Patatesleri iyice yıkadım ve kabuğunu soymadan haşladım. Patatesler haşlanırken, zeytinyağı, tuz, pul biber ve sumağı yayvan bir kapta karıştırmıştım. Yeşillikleri yıkayıp, ince ince doğramıştım.

Haşlanmış patatesler elimin değebileceği bir soğukluğu ulaştığında, kabuklarını soydum. Normal ebatta küpler hâlinde doğradım. Çok küçük doğramadım, haşlanmış patates nazik olur. Sunum şıklığı açısından dağılmaması lazım.

Az önce yaptığım sosumla patatesleri buluştururken, sık sık karıştırdım. Zeytinyağı ve sumağın ekşiliğini alması için bu gerekli. Sosunu tam çekmiş, soğumuş patateslere yeşillikleri ve az miktarda limon suyu ekleyerek karıştırdım. Patates salatasını bir kenara aldım.

Malzemeler;

* 1 su bardağı kırmızı mercimek

* 1,5 su bardağı ince köftelik bulgur

* 1 baş kuru soğan

* 1 demet maydanoz

* Yarım çay bardağı sıvı yağ

Dedektif 2074 #Wattys2016 DÜZENLEMEDE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin