Merhaba! Gerçekten hepinize teker teker çok teşekkür ederim. Kitap hızla gelişmeye devam ediyor. 200 okumayı 2 ayda geçtik. Ve gizem/gerilim de #349 olmuşuz! Bir de bu bölümü kıvranarak yazdım. Hastayım ve çok karnım ağrıyor.
İthaflar : Crescent___Moon glasscastle Mavipofudukbulut @tumblrqweqw. @glasscastle 2 kapak yaptı ve kendisi çok iyi bir insan. Multideki ise @Crescent___Moon un kitabımız için yaptığı afiş. Diğer bölümde @tumblrqweqw ve @glasscastle nin kapakları gelecek.@Mavipofudukbulut un ise şuan ki kapağımız. Hepinize çok teşekkür ederim. Glasscastle ve tumblrqweqw sakın alınmayın. Lütfen.
Multimedya : @Crescent___Moon un yaptığı afiş. 10 parmağında 10 marifet vallahi.
Şarkı : Zara Larsson - Lush Life ( Şarkının bölümle alakası yok. Sevdiğim bir şarkı olduğu için koydum. İsteyen dinleyebilir. )
İyi okumaaalar!
7. BÖLÜM : EMİR KAYBOLUYOR!
" Komikti. İsterseniz artık konuya dönelim. " dedim gözlerimi devirerek.
" Konu bu Defne! Saçmalamayı kes! "
Derin bir nefes aldım konuşmak için.
" Ne demek bu? Bütün bu olayları yapan sen miydin? " deyip çırpınmaya başladım.
" İmdaaaat! Yardım edin! Bizi kaçırdılar! Yardım edin! " diye bağırmaya başladım. Toprak'ta bana eşlik ediyordu. Aklıma izlediğim filmler geldi. Bu tarz iplerden nasıl kurtulunur onu gösteriyordu. Kollarımı oynatmadan, bileklerimi bir sağa, bir sola oynatarak gevşemesini sağladım. Toprak bana anlamaz bir şekilde bakıyordu. Ona gözlerimle aynısını yapmasını işaret ettim.
İkimizin de elleri serbest kaldığında çakı ile ayaklarımı açtım. Çakıyı Toprak'a verdim ve ayağa kalktım. Şaşırmışlardı. Sandalyeyi alıp, kenara fırlattım. Sandalye parçalara ayrılırken, ayağa kalkmış olan Topraktan silah ve çakı aldım. Onlar silahsızdı, bu bizim için bir artı işaretti. Çakıyı arka cebime koydum. Silahın emniyetini açtım ve silahı iki elimle tuttum.
" Tetiğe basmalı mıyım? Görünüşe göre evet. "
*
" Konuşun bakalım. " dedim önlerinde otururken.
" Neyi konuşacağız Defne? " dedi kız.
" Önce kendinden başla tatlım. Neysin?, necisin? İn misin? Cin misin? "
" İlk önce tatlım... Maskemi açmadığınız için teşekkür ederim. Ben- "
" Dur. Konuşma. " dedim sözünü bölerek.
" Biraz acı çekmeni isteriz değil mi? " dedim ve Toprak'ın nerden bulduğunu anlamadığım tableti aldım.
" Adın ne? " diye sordum. Ne var ne yok kısa zaman diliminde araştıracaktım.
" Çağnur İzem Çelik. "
Google Chrome'a Çağnur İzem Çelik yazıp çıkan sonucu okumaya başladım.
' Çağnur İzem Çelik. Kendisine daha çok Çağnur deniliyor. Büyük bir maf- ah pardon! Bunu yazamam. Küçükken anne ve babası ayrılmış. Onlardan başka bir yere çekilmiş. 5 erkekle aynı evde yaşamaya başlamış zavallı kız. Sonra olanlar... sizin için üzücü tabi. Ama o kötü birisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif 2074 #Wattys2016 DÜZENLEMEDE!
Mistério / Suspense" Yıl ne? " diye soran adama şaşkın gözlerle baktı kadın. " Cidden mi? Bilmiyor musun? " diye şaşkın bir edayla sordu kadın, adama. " Bıraktım, bir süre önce bıraktım. " dedi adam. " 2074. Yıl 2074. " dedi kadın. ( Kitap Kapağı Yapımı : @TuanaSaniy...