Hepinize merhaba! Bölümler kısa geliyor farkındayım. Fakat bu böyle devam edecek. Ama öyle uzun bir bölüm yazacağım ki 20.000 kelime falan olacak. İşte o bölüm de bütün sırlar vesaire ortaya çıkacak. Büyük ihtimal o bölüm final olacak. Bu hikaye seri de olabilir, bilmiyorum. Dedektif 2074 2 de çıkabilir. Ama başka bir şey ile. Bunu ancak finalden sonra söyleyebilirim. Her şey finale bağlı. Bu arada 78 okunmada takılı kaldık. Lütfen hikayemi önerin 100 okunma olalım. Ne kaldı ki sadece 22 okunma!
Multimedya : Defne'nin pijaması.
Şarkı : Pera - Sensiz Ben ( Şarkının bölümle alakası yok. Sevdiğim bir şarkı olduğu için koydum. İsteyen dinleyebilir. )
İyi okumaaalar!
5. BÖLÜM : NEZARETHANE VE İŞ TEKLİFİ
Hepimiz ellerimizi kaldırdık. Hande hâlâ korkuyla bakarken, ben; rahattım.
" Silahları bize verin. " dediğinde rahat bir şekilde silahı verdim. Hepimizin ellerini kelepçeleyip asansöre götürdüler. Asansöre bindik ve aşağı inmeye başladık.
Aşağı indiğimizde hızla dışarı çıktık. 6 polis üçümüzü götürken, gördüğüm şeyle ağzım aralandı. Bu hâlimi gören Emir'de oraya baktığında, benden farkı kalan bir yanı yoktu. İkimizin de ağzını bıçak açmıyordu. Aynı anda dudaklarımızdan ' Toprak ' kelimesi döküldü.
Toprak bizim tarafa baktığında ilk baş Emir'e pis pis sırıttı. Sonra bana döndü ve ağzını ' Üzgünüm. Bunu yapmam gerekiyor. ' diye oynattı. Bende ' Daha sonra konuşacağız Toprak Bey. ' dedim ağzımı oynatarak.
Emir ile beni aynı arabaya, Hande ile Toprak'ı aynı arabaya bindirdiler. Cam kenarına geçtim. Yolu izlemeye başladım. Kısa bir süre sonra vardığımızda arabadan indik. Bizi sorgu odasına çektiler. İki polis beni sandalyeye oturttu.
" Neden? "
" Anlat. " dedi diğeri de.
" Emir beni çağırdı. Yanına yani ofise gittim. Tam konuşacakken silah seslerini duyduk. Kendimizi savunmak için ateş ettik. "
" Diğerlerinin sorgularını bekleyeceğiz.
" Tamam." dedim ve gözlerimi kapattım.
*
" Kalk! " diye bağıran ses ile gözlerimi açtım.
" Sorguları vesaire her şey tamam suçunuz yok. Fakat bir gün nezarethaneyi ziyaret etmek zorundasınız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif 2074 #Wattys2016 DÜZENLEMEDE!
Misterio / Suspenso" Yıl ne? " diye soran adama şaşkın gözlerle baktı kadın. " Cidden mi? Bilmiyor musun? " diye şaşkın bir edayla sordu kadın, adama. " Bıraktım, bir süre önce bıraktım. " dedi adam. " 2074. Yıl 2074. " dedi kadın. ( Kitap Kapağı Yapımı : @TuanaSaniy...