"Elll ustani moraš u školu"-govorila je moja mladja sestra Ena
" Još pet minuta"-rekla sam i okrenula se na drugu stranu
"Elena Megan Monteiro diži se odmah "-rekla je moja mama
" Uredu mama idem"-rekla sam jedva Ustajući iz kreveta.
Otišla sam u wc i spremila se.Obuka sam obične traperice,bijelu majicu i starke.
"Dobro jutro"-rekla sam ulazeci u kuhinju.
" Dobro jutro dušo"-rekla je mama
"Idem ja.Vidim se"-rekla sam izlazeći iz kuće.Lagano sam krenula prema školi.Hvala bogu da mi do škole treba smo deset minuta pa imam priliku duže spavat.
" Ell "-derala se moja prijateljica Serena.Ona je i iz Italije i ima jako zgodnog brata.Šteta sto je on stariji 10 godina od mene.Svidja mi se.
" Ej Serena"-rekla sam i poljubila je u obraz.
"Sto ima?"-upitala je
" Mah nista ktb"-rekla sam
"Alexandar sutra dolazi"-rekla je na sto je meni srce poskocilo.
" Zezas?"-upitala sam
"Neee.Nemoj mi reci da si još uvijek zaljubljena u njega"-rekla je i nasmijala se.
" Jesam.Ne znam da li cu ga ikad presta voljeti"-rekla sam zamisljeno.
"Elena ne znam sto da ti kažem.Mislila sam da je to prolazno al sad nisam sigurna da je"-rekla je i zamišljeno me pogledala
" Oh Serenaa ne znam sto da radim vise."-rekla sam tužno
"Stigli smo Ell idemo u skolu .Kasnije ćemo pričati."-rekla je i povukla me za ruku.
Zaljubljena sam u njenog brata još od osnovne tad sam imala 13 godina kad sam se zaljubila ,a sad imam 18 uskoro 19.Zadnja sam godina skole,a ja se još nisam odljubila od njega.Cak nisam ni doživjela svoj prvi poljubac kamo li nešto drugo.Uvijek zamišljam da ce me on poljubit svojim grubim usnama ali od toga nema nista.On je poznati biznismen i ima ljubavnice.To mi je Serena rekla.
.....
" Napokon gotovo "-rekla sam izlazeći sa Serenom iz škole.
" Stvarno "-rekla je i nasmijala se.
" Serena"-tiho sam rekla
"Sto je Ell?Da li te nešto boli?"-upitala je zabrinuto
" Tamo stoji Aleksandar "-rekla sam mucajući
YOU ARE READING
Ti Si Moja!!!《Zavrsena》
Romance"Pusti me idiote"-vikala sam pokušavajuci se izvući iz njegovog čvrstog stiska " Nikad.Ti si moja!Samo moja Elena.Neću da vidim niti jednog momka u tvojoj blizini-vikao je cvrsto me probijajući uz zid "Nisam tvoja!Ti si mi niko i nista"-rekla sam p...