28 dio

8.9K 337 39
                                    

-Alex-

Glava me užasno boli.Sišao sam u kuhinju i ugledao Serenu da kuha.

"Ej sekice"-rekao sam

" Ej"-rekla je ona drhtvim glasom.Nešto nije uredu.

"Serena sto je bilo?"-upitao sam je prilazeći joj.Samo me zagrlila i počela plakati.

" On me ne želi ,Alex.On me ne želi"-ponavljala je plačući.

"Tko?"-upitao sam je dok sam joj mazio po ledjima.

" Daniel.On me neće"-rekla je i još vise zaplakala.

"Sto se desilo?"-upitao sam je.Ugh ubit cu ga.

" Ne želi me zato sto sam nevina."-rekla je i počela plakati.

"On je majmun.Pusti ga"-Huh dobro je nije ju iskoristio.Preživjet ce ona.

" Volim ga"-rekla je

"Serena bit ce sve uredu"-rekao sam.Daniel je sišao u kuhinju i pogledao me.Samo sam mu rukom pokazao da ode na sto je poslušao.

" Nista nije uredu.Elene nema,Daniel me ne želi"-rekla je i dalje plačući

"Prestani cmizdriti više .Pokazi mu da si jaka a neka klinka."-rekao sam na sto je ona smrcnula i otrčala WC.Isuse.

Otišao sam u dnevnu i ugledao Daniela.

" Ejj"-rekao sam

"Si dobro?"-upitao je

" Nisam.Ne znam vise ni sto da radim.Već dva daba nisam nista čuo o njoj"-rekao sam.Moj mobitel je zazvonio.Brzo sam ga izvadio iz djepa i ugledao nepoznat broj.Odmah sam se javio.

"Dobar dan ovdje gosp.Jones"-rekao je

" Da li ste nešto saznali ?"-upitao sam

"Da vaša žena je otisla u Francusku u Pariz"-rekao je

" Molim?"-upitao sam

"Vasa žena je u Francuskoj poslao sam svog pomoćnika da vam nadje adresu za dva sata ćete primiti adresu u poruci"-rekao je

" Hvala vam.Već danas ce novac stići na vas račun"-rekao sam

"Dovidjenja "-rekao je i poklopio.

" Spremi te se za sat vremena krećemo u Francusku"-rekao sam

"Sto?"-upitao je Daniel

" Elena je u Francuskoj"-rekao sam i otrčao u sobu.Brzo sam potrpao nekoliko stvari i sletio niz stepenice.

"Tomas"-zvao sam svog batlera i čuvara kuće

" Izvolite gospodine"-rekao je

"Idem u Francusku i ne znam kad se vraćam.Za to vrijeme pazi na kuću i javi mi ako se nešto desi"-rekao sam

" Sretno gospodine"-rekao je

"Hvala "-rekao sam i ugledao Daniela kako sliazi niz stepenice zajedno sa Serenom.

" Pozurite"-rekao sam .

Napokon bože idem po svoju ženicu.

---Elena---

"Ma vidi ti njega"-rekla sam gledajuci Davida koji je puzao

" Ljubavi mamina "-rekla sam uzimajući ga u naručje i ljubeći ga u glavu.

Sjela sam za stol i jela.Dok je David gledao u TV.
Brzo sam jela dok je on miran.Oprala sam sudje i otišla do njegam.Uzela sam ga u naručje i dala mu da jede.

Dok je David dojio.Ja sam razmišljala o Alexu.Sto li on sada radi da li je sretan s Eleanor? Fali mi jako. Svaku noć zaspem u suzama.

Ovdje u Francuskoj nemam nikoga. Jedina osoba s kojom se čujem je moja teta Sarah. Ona me podržava u svemu. Dok moja majka je skroz drugačija osoba. Uvijek je bila stroga i nepravedna.Nekad sam mislila da me cak i ne voli,ali dosta o mojoj mami.

Samo me brine sto cu dalje s Davidom i našim zivotom. Ovo malo ustedjevine sto imam mogu da ne radim bar još 2 godine. Valjda cu uspjet naci neki posao. Sreca je sto moja tete dozvolila da budem ovdje u njenom starom stanu.

David je prestao da doji pa sam ga uzela u naručje i počela ga nosati po stanu.

Na jedno mi je došla muka.Spustila sam Davida u krevetic i otrčala do WC.Povratila sam.Fuj.

Cim sam malo došla sebi otišla sam oprati zube.Pogledala sam se u ogledalo bila sam blijeda.Moram ići doktoru....

Ti Si Moja!!!《Zavrsena》Where stories live. Discover now