Daniel je otišao.Alex se ne odvaja od Eleanor i Dolli. Davida ni ne primjecuje,a tek mene kao da smo duhovi u ovoj kuci. Svaki dan idu negdje, a ja i David ostajemo u kuci.
Iselila sam se iz sobe. Alex cak nije ni primijetio da ne spavamo u istoj sobi. Očito on ima druge planove. Boli me sve iako se pravim jaka užasno me boli gledajući ga s njom. Samo fali da se poljube pred mnom i to bi me dotuklo. Cak je i Adrian dolazio da bude s Eleanor. Alex je poludio od ljubomore kad ih je vidio kako pričaju skupa. Malo je falilo da se poubijaju ovdje. Opet ih je uzela pod kontrolu. Ja sam samo posmatrac sa strane. Gledam kako mi ta žena uzima osobu koju volim od svoje osnovne škole . Moja prva i jedina ljubav me napušta i to sve zbog kurve. Ne mogu da se borim kad me ni ne primjećuje da se iselim nebi primijetio . Naravno da cu otići nek mu je sretno s njegovom kćerkom i budućom suprugom. Jer upravo sam tražila razvod braka.
Opet su otišli ostavljajući me samu s Davidom.Uzela sam kofere i ubacila ih u auto. Odvezla sam se na aerodrom. Cim sam ušla u avion sjela sam na svoje mjesto i pogledala još jednom grad u kojem ostaje moja ljubav.
"Zbogom ljubavi moja"- rekla sam i pustila suze da padaju niz moje obrze.Gotovo je .Sve je gotovo.
Hello Francuska.
.....
-Alex-
Opet me je namagarcila.Ja glupan vjerujem kurvi. Mrzim je . Tek sad vidim koliko je moja Elena vrijedna . Ona je pravi dijamant koji treba čuvati . Samo se nadam da ce mi oprostiti. Moja medena.
"Elena!!!"-dozivao sam je, ali se nista nije čulo. Strah je kola mojim venama. Gdje li je ona?.
" Elena "-ponovo sam je zvao ali nista. Otišao sam u nasu sobu ali njenih stvari nije bilo. Otišao sam u Davidovu sobu i ugledao papire nekakve . Uzeo sam i vidjelo zahtjev za razvod braka. Srce mi je stalo. Bože sta je ovo .Uzeo sam poruku i pročitao je....
YOU ARE READING
Ti Si Moja!!!《Zavrsena》
Romance"Pusti me idiote"-vikala sam pokušavajuci se izvući iz njegovog čvrstog stiska " Nikad.Ti si moja!Samo moja Elena.Neću da vidim niti jednog momka u tvojoj blizini-vikao je cvrsto me probijajući uz zid "Nisam tvoja!Ti si mi niko i nista"-rekla sam p...