3 dio

15.6K 501 8
                                    

Izronila sam iz vode.

"Budalo jedna"-rekla sam ljuto

" Hajde Elena sta se duris"-rekao je i izašao iz bazena.

"Goni se "-rekla sam izlazeći iz bazena

" Vidimo se"-rekao je i preskočio ogradu.Majmun jedan.Uzela sam peskir i obrisala se.Legla sam na lezaljku i nastavila citat.

-opaa sta ono bi?"-stigla mi je poruka od Serene

-nista.-poslala sam joj

Nasmijala sam se.Držao me je oko struka.Oh mogla bi se s njim kupati cijeli život.Morala sam glumiti ne želim da zna da ga volim.Onda bi me cijeli život izbjegavao.

-Aleksandar-

Ne znam sto me spopalo pa sam isao ko Elene.Sto mi se ovo dogadja.Mislim da mi se digao kad sam je ugledao u onom bikiniju.Ima tako jebeno sexy tijelo san svakog muškarca.Moj ud je i dalje stojao uspravno na samu pomisao na nju u onom bikiniju moj ud postaje sve veći i veći.Moramo ovo nekako rijesit.Skočio sam u bazene i počeo plivati.

Jebem ti koji me vrag natjero da idem tamo i da je ubacim u bazen.Da je barem starija nebi se suzdrzavao.

"Ej bracooo"-rekla je Serena

" Reci"-rekao sam

"Da li bi mogao mene i Ell odvesti do kluba"-upitala je

" Uredu.U koliko?"-upitao sam

"U devet,a sad je sedma taman da se obucemo"-rekla je i otišla.Ženske treba im po dana da se obuku.

" okey"-rekao sam i izašao iz bazena.Već sam dva sata u njemu.

-Elena-

Počela sam se lagano spremati.Prvo sam se okupala.Zatim sam počele sa spremanjem.

Obukla sam haljinu.

U devet je Alex stao ispred moje kuće

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

U devet je Alex stao ispred moje kuće.

"Bok"-rekla sam i poljubila Serenu

" Wauu mala jel to ideš naci nekog momka za večeras"-rekla je Serena zezajuci se dok me je Alex čudno gledao.

"Možda"-rekla sam i nasmijala se

" Alex zar nije predivna"-upitala je Serena

"Previše kurvasto"-rekao je ljuto

" Molim"-rekla sam

"Si možda gluha"-rekao je

" Odjebi!!!"-rekla sam ljuto i okrenula glavu prema prozoru

"Aleksandar kako te nije stid?"-upitala je Serena ljuto

" Pitala si me za mišljenje i ja sma iskreno rekao"-rekao je Alex

"Pusti ga"-rekla sam Sereni

Stao nam je ispred kluba na sto smo izašle,a za nama i Alex.

" Gdje ti ideš?"-upitala je Serena Alexa

"Idem u klub čeka me društvo"-rekao je produžio u klub

" Idiot"-rekla sam ljuto

"Ma idemo se zabavit"-rekla je i povukla me u klub.

U klubu je bilo zagušljivo.Sjeli smo s našim drustvom i počeli neku priču.Naručili smo jack i počeli pit.
Bili smo na podiju i počeli smo plesati.Počela sam lagano njihat bokovima na sto su se nekoliko dečki okupilo oko mene.Počela sam sve izazovnije plesat.Osjetila sam dosta muških pogleda na mojoj guzi.Alkohol radi svoje.

Osjetila sam čvrste ruke oko svog struka kako me privlače sebi.

" Sto izvodis?"-rekao mi je dobro poznat glas.Aleks.

"Pusti me"-rekla sam i pokušala se izmigoljit iz njegovog stiska ali nisam uspjela.

" Malena"-zastenjao mi je na uho i privukao me sebi.Osjetila sam njegov ud na svojoj stražnjici.

"Alex"-rekla sam na sto me okrenuo prema sebi i još vise me priblizio sebi.Da nije alkohola ovo se sigurno nebi dogadjalo.

Ti Si Moja!!!《Zavrsena》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora