2-17 dio

7K 330 19
                                    

"Pokušaj te ponovo"-rekao je doktor.

" Ne osjećam ih"-rekao je Alex.

"Sto se desilo doktore?"-upitao je Alex

" Smiri te se gospodine sve ćemo vam objasniti. Bitno je da ste prošli ono najgore"-rekao je doktor.

"Uredu"-rekao je tiho Alex

" Gosp. Monteiro voljeo bi s vama razgovarati "-rekao mi je doktor na sto sam izašao iz sobe.

" Reci te"-rekao sam

"Moramo obaviti pretrage da bi utvrdili da li ce Alex vise moći stati na noge"-rekao je doktor. Ovog sam se bojao.

"Uredu. Učinite sve sto je potrebno"-rekao sam

" Uredu. Vidimo se kasnije. Nemoj te ga puno zamarati posto je tek došao sebi"-rekao je doktor i otišao. Ja sam prvo ostalima ispričao sta se dogadja pa sam se vratio u Alexovu sobu.

"Kako si broo?"-upitao sam ga

" Sjebano! I hoćete mi reci gdje je Elena?"-upitao me je

"Ona je u susjednoj sobi. Sve ovo s tobom joj je teško palo pa se onesvijestila. Biti ce dobro"-rekao sam

" Cim se probudi dovedi je. Želim da porazgovaram s njom"-rekao je

"Kako želiš brate"-rekao sam i počeo pricati kako nas je prepao.

....

-Elena-

" Alex ?"-upitala sam doktoricu

"On je dobro. Izvukao se ,ali imam jednu tužnu vijest"-rekla je

"Hvala bogu da je živ.A sto?"-upitala sam. Odmah mi je lakše kad znam da je dobro. Da je živ. Nikad ga vise neću ostaviti. On je moj,a ja njegova.

" Aleksandar vise ne može hodati. Zao mi je"-rekla je na sto se u mojim ocima opet pojavile suze. Redale su se jedna za drugom. Kako ce on to prihvatit? Ja se s tim mogu nositi. Bitno je da je pored mene i da je živ .
Ali Alex on to neće moći podnijeti. Strah me je.

"Ali putem operacije se može to srediti"-rekla je pokušavajući me utješiti.

" Bar nešto"-rekla sam i ustala iz kreveta.

"Gdje idete?"-upitala je

" Idem svome muz i da me niste pokusali zaustaviti "-rekla sam i izašla iz sobe.

Trčala sam do Alexove sobe . Ispred njegovih vrata su stajali Daniel i Adrian.

" Kako je?Da li je neko s njim?"-upitala sam ih

"Ne! Ostali su otišli kuci odmoriti. Ja cu ostati i ti naravno"-rekao je Daniel

" ja idem unutra"-rekla sam ulazeci u Alexovu sobu.

"Alex"-rekla sam i pritrcala mu u zagrljaj.

" Malena moja"-rekao je grleći me.

Napokon. Moje i njegove usne su se stopile.

Poljubac koji sam tako iščekivala.

"Volim te"-rekla sam ne dozvoljavajući mu da ista govori.

" I ja tebe volim"-mrmljao je izmedju poljubca.....

Ti Si Moja!!!《Zavrsena》Where stories live. Discover now