"Al sam znao sta hocu i da ti si prava za mene.Ovaj me život ući da danas imam a sutra da nemam"-Alex
-Alex-
Odakle prvo da krenem.Ne znam ni gdje je otišla. Iznajmit cu detektiva.
Obukao sam se i uputio u ured gosp.Jones.On je privatni detektiv koji traga za nestalim osobama. Samo molim boga da ce je uspjeti naci.Nije mi dugo trebalo da dodjem do njegovog ureda.Pokcao sam.
"Napred"-začuo sam duboki muški glas
" Dobar dan ja sam Aleksandar Gómez"-rekao sam predstavljajući se detektivu
"Dobar dan ja sam gosp.Jones"-rekao je i pružio mi ruku na sto sam prihvatio.
" Sjedi te gospodine Gómez "-rekao je na sto sam ja sjeo.
" Hvala"-rekao sam
"Koga želi te da pronadjete?"-upitao je
" Svoju suprugu.Ona se zove Elena Megan Gómez.Djevojačko prezime joj je Monteiro. Ovo je njena slika.Ima 20 godina.-rekao sam i pružio mu sliku.
"Huh mislim da ce ovo biti lagano"-rekao je
" Moj sin je s njom.Izvolite ovo je njegova slika"-rekao sam i pružio mu sliku.
"Prvo cu provjeriti da li se ukrcala negdje na avion,brod ili bus.Mislim da cu lako doći do tih podataka"-rekao je
" Hvala vam.Ovo je moj broj mobitela javite mi odmah ako nešto saznate"-rekao sam
"Ne brinite gospodine učinit cu sve sto je u mojoj moći da je nadjem"-rekao je i nasmijao se
" Hvala vam.Platit cu sva troduplo ako je nadjete"-rekao sam i pozdravio se s njim.
Nakon sto sam obavio razgovor s gospodinom Jonesom otišao sam kuci i ukucao broj mog prijatelja Daniela.
"Hooo ko to mene traži?"-upitao je Daniel
" Treba mi tvoja pomoć.Elena me ostavila i nemogu da je nadjem"-rekao sam brzoo
"Ček sto si rekao?"-upitao je
" Elena me ostavila"-rekao sam
"Ne brini ja i Serena dolazimo tamo prvim avionom.Naci ćemo je ne brini"-rekao je Daniel
" Čekam vas"-rekao sam i poklopio.Otišao sam do šanka i natocio sebi viski i sjeo i gledao u prazno.
Sta mi je ovo trebalo .Jebena Eleanor i moja zaludjenost. Zapostavio sam svoju malenu zbog neke jebene drolje. Gdje li je ona sad? Sto li radi? Da li je dobro ? Oh moj sin na njega sam skroz zaboravio .Kakav sam ja to otac koji ne misli na svog sina. Ovo je moja kazna. Bog mi samo vraća zato sto sam povredio dvije osobe koje me vole i koje ja volim. Nacicu je i vratiti je .Neću dozvoliti nikakav razvod. Ona je samo moja!!!
Uskoro nam stiže novi ljubavni par.Dok jedan traga za svojom ljubavi drugi je stvara. Nova ljubav počinje ,a sto ce Alex na to reci......
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ti Si Moja!!!《Zavrsena》
Romance"Pusti me idiote"-vikala sam pokušavajuci se izvući iz njegovog čvrstog stiska " Nikad.Ti si moja!Samo moja Elena.Neću da vidim niti jednog momka u tvojoj blizini-vikao je cvrsto me probijajući uz zid "Nisam tvoja!Ti si mi niko i nista"-rekla sam p...