7 dio

13.7K 444 6
                                    

"Alex sta radimo u hotelu?"-upitala sam ga

" Šuti"-rekao je bijesno dok je otvorao vrata sobe.Ugurao me je u sobu i zaključao vrata.Pogledala sam ga prestraseno.
Prišao mi je i uzeo me u naručje.Moje noge su završile oko njegovog struka.

"Pusti me idiote"-rekla sam pokušavajući se izmigoljit iz njegovog zagrljaja.

" Ti si moja,Elena.Ne želim onog zgoljavca u tvojoj blizini"-rekao je i ugrizao me za vrat.

"Pusti me.Ti si lud"-rekla sam pokušavajući se izvuc

" Lud za tobom.Ti vještice mala "-rekao je i grubo spustio usne na moje.Uzvratila sam mu i stavila ruke u njegovu kosu.

Ljubili smo se nekoliko minuta,a zatim me je uzeo i bacio na krevet penjući se na mene.

" Alex"-prostenjala sam dok je ljubio moj vrat

"Oh malena što mi to činiš"-rekao je i počeo me skidati.

Ležala sam ispod njega potpuno gola.Ljubio je moje grudi,lagano ih grickajuci i sisajuci.

" Alex "-rekla sam šireći noge da bi mogao sto bolje stati.

" Jesi spreman malena?"-upitao je

"Želim te,Alex"-rekla sam i ubrzo osjetila bol koji me presjekao u dnu stomaka.Vrisnula sam.
Alex je stao.Nije se pomjerio ni milimetar.

" Dovraga zašto mi nisi rekla"-reko je ljuto.

"Alex"-rekla sam i pomaknula se ispod njega.

" Dovraga i sve"-rekao je i nastavio ulazit u mene.Polako.

"Nemogu vise"-rekla sam stenjuci

"Još malo malena"-rekao je

" Sad"-rekao je i oboje smo svrsili u isto vrijeme.Legao je na mene teško dišući.

Poljubila sam ga u usne.I zazmirila dolazeći sebi.

Ležali smo zagrljeni.Uskoro je njegov mob zazvonio.
Velikim slovima je pisalo Daniel.Sranje.

"Reci bro"-rekao je Alex opušteno

" Ej gdje si ?"-upitao je Daniel dok je Alex stisnuo moju dojku.Stavila sam ruku na usta da nebi zastenjala

"Vani zašto?"-upitao je

" Mislio sam da idemo vani,ali kad se vratiš vicemo se"rekao je i prekinuo.

"Elena obalci se"-rekao je i odgurno plas s sebe

"Što ?"-upitala sam ga

" Sve sto je lepo kratko traje"-rekao je

"Ostavljas me"-upitala sam tiho

" A sta si ti mislila?Da cu ti brak ponudit"-rekao je grubo

"Nisam"-rekla sam i obukla se

" I bolje "-rekao je i izašao ispred mene.

......

Cim sam stigla kuci utrcala sam u svoju sobu da se okupam i skinem sa sebe njegove dodire....

Ti Si Moja!!!《Zavrsena》Where stories live. Discover now