2-6dio

7K 312 30
                                    

Ostavila sam djecu i uputila se u hotel.Nakon nekih 20 minuta stigla sam do hotela.Parkirala sam auto i izašla.

Ulazeći u hotel zapazila sam Antonia kako stoji.

"Stigla si"-rekao je prilazeći mi.

" Naravno da cu doc kad si mi naredio"-rekla sam ljuto

"Hajde idemo u sobu.Ne mogu vise da cekam"-rekso je i povukao me za sobom.

Ušli smo u sobu.Bila je ogromna.

" Skidaj se"-rekao je dok je odvezivao kravatu

"Ale ovaj Antonio jaa"-malo je falilo da izgovorim pogresno ime.

"Brzo nemam puno vremena.Želim te jebat i završit s tobom"-rekao je bijesno skidajuci hlace .

" Uredu"-rekla sam tiho i svukla svoju haljinu.

"Prejebenooo"-rekao je prilazeći mi potpuno gol.Na meni su bile sam gacice i grudnjak.

" Ne želim ovo"-rekla sam tihi

"Nisam te pitao sta želiš"-rekao je kidajući grudnjak s mene.

" Moje"-rekao je ljubeći moje sise . Ne mogu ovo. On je sad poput stranca za mene.
Gurnuo me na krevet i strgao mi gaćice. Počeo je ostavljati grube poljupce po mome tijelu.

"ALEX PRESTANI"-viknula sam na njega znajući da pravim grešku

" Kako si me to nazvala? "-upitao je bijesno stiskajuci mi bradu svojom grubom šakom.

" Ti si Alex Gómez nikakav Antonio McCain,a Eleanor je kurva koja ti pokušava uvaliti dijete ,a ti si naivna budala"-viknula sam na njega.Podignuo je svoju ruku na mene.

"Zasutiiii.Lazesss"-viknuo je na mene

" Hoće me to opet udarit samo daj neće ti biti prvi put"-rekla sam ljuto

Sišao je s mene.

"Obuci se i nestani odavde"-rekao je bijesno

" Dobro "-rekla sam oblačeći se. Cim sam se obukla uzela sam svoju torbicu i izvadila sliku Alexa,mene i Davida.

" Izvoli"-rekla sam ostavljajući sliku na njegovom krevetu.Izašla sam iz sobe i uputila se na izlaz iz hotela .

-Antonio/Alex-

Ništa mi nije jasno.
Ovo na slici sam sigurno ja,a ovaj dječak je iz mojih snova.Ovo je previše informacija za moj mozak.

Kako?Ne shvaćam sto se desilo.
Zzzzzz oglasio se moj mobitel.Uzeo sam ga u ruke i javio se.

"Reci Ell"-rekao sam

" Doli nije dobro"-rekla je plačući

"Sto se dogadja?"-upitao sam uplašeno

" Zavrsila je u bolnici Alex dodji brzoo"-rekla je . Izletio sam iz sobe i uputio se prema izlazu.Cim sam izašao iz hotela utrčao sam u svoj auto i uputio se u bolnicu.

Naglo sam zakočio autom na sred ceste........

Ti Si Moja!!!《Zavrsena》Where stories live. Discover now