-jutro-
Danas je zadnji dan škole.Napokon kraj.Početak fakulteta.Ja i Serena smo jako sretne.S Danom se cesto vidjam.Deniel mi je dao narukvicu koja mi je ispala i poceo me zezat za Dana.Nisam ga upoznala s Serenom pričala sam joj o njemu ali ih nisam još upoznala.
Aleksandra vidjam svaki dan i cesto je kod nas. Pokušavam sto manje misliti na njega,ali mi bas i ne ide.Čekala sam Serenu da naidje po mene.
"Ej Ell"-rekla je i poljubila me u obraz
" Ej mala idemo"-rekla sam i krenule smo prema školi
"I sta ima s tobom i Danom?"-upitala je
" mah nista zašto pitaš?"-upitala sam je na što je ona spustila glavu
"Pa Alex me je natjerao da te pitam"-rekla je na sto su meni usta do poda otvorila
" Sto?"-upitala sam
"Čudan je u zadnje vrijeme.I cesto te spominje"-rekla je na sto sam se ja samo nasmiješila.Ipak nije hladnokrvan.
"Mah pusti ga"-rekla sam i usla u školu.
......
Napokon kraj.Izašla sam iz škole sva sretna.Gotovo.
" Elena"-rekla je Serena i zagrlila me
"Napokon"-rekla sam
" ej cure"-rekao je Alex prilazeći nam
"Ej "- rekla sam
" idemo na ručak jeste za?"-upitao je veselo
"Idemo,El?"-rekla je.Ugledala sam Dana kako me gleda i smije se.On znam sve za mene i Alexa.
" Ne,čekam me Dan"-rekla sam i potrčala pored Alexa i bacila se Danu u zagrljaj.
"Sto ovo bi?"-rekao je tiho
" Samo me čvrsto drži"-rekla sam
"Elena on dolazi"-rekao je na sto su me snažne ruke izvukle iz Danovog zagrljaja
" Mici ruke s nje"-rekao je Alex i udario Dana pesnicom
"Alex što to radiš"-rekla sam i pokušala pomoći Danu,ali me Alex uhvatio oko struka i ubacio u auto.
" Serena idi kuci"-rekao je ljuto i upalio auto.
"Gdje me vidiš?"-upitala sam tiho
" Vidjet ćeš"-rekao je ljuto i nastavio vozit.
Nakon nekoliko minuta stigli smo pred hotel "Bellisimos".
Povukao me je u hotel i usli smo u lift.Nije ni na recepciju otišao.Oh sto ćemo ovdje?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ti Si Moja!!!《Zavrsena》
Romance"Pusti me idiote"-vikala sam pokušavajuci se izvući iz njegovog čvrstog stiska " Nikad.Ti si moja!Samo moja Elena.Neću da vidim niti jednog momka u tvojoj blizini-vikao je cvrsto me probijajući uz zid "Nisam tvoja!Ti si mi niko i nista"-rekla sam p...