13 MAYIS CUMA
Evet.Gerçekten Amerika'ya gidiyormuşuz.Bunu duyduğum ve anlatmaya başladığım zaman gerçekten içimi bir hüzün kapladı.Bi dakika,dans ne olacak? Ne giyeceğim ben? Bunları düşünürken servisten inip okula gelmiştim bile.Hemen Asya'nın yanına koştum.Ona dansta ne giyeceğimi sordum.
A.Kanka yani ne bileyim şöyle bi şey giy bence.Hem bu balo gibi bi şey değil mi?D.Ya kanka bilemeyeceğim şimdi.Benim aklımda zaten böyle bi şey vardı,ama bilmiyorum.
O sırada sınıfa gelmiştik ve ders zili çalmıştı.Yanıma Mert geldi.
M.Ne giyeceksin?
D.Sürpriz.dedim ve yüzüme olabildiğince samimi bir gülücük yerleştirdim.
💞Evde💞
Annem akşam yemeğini hazırlamıştı bile.Hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim ve yemeğe oturdum.O sırada Buğra da gelmişti.Annem en sevdiğimiz yemek olan fırında küçük pizzalar yapmıştı.Evet,pizza.Hemen nasıl yapıldığını anlatayım size;
İlk önce tost ekmeği gerek.Ve de kaşar ve de salça ve de sucuk vs.Neyse,Tost ekemğine salçayı sürüyoruz.Sonra da üstüne kaşar rendeliyoruz.Ardından üstüne istediğimiz malzemeyi yerleştiriyoruz.İşte bu kadar basit!(Yazar kendini yemek programında gibi hissetti vjdmckdm) Yani bunu ben bile yaparım canım.Yemeği yedikten sonra Asya'yla alışverişe çıktık.Ben de bahsettiğim elbiseden aldım.Tabii 4737589393827483 mağaza gezdikten sonra.14 MAYIS CUMARTESİ
Amerika için hazırlıklara başladık.Anneme sordum,Asya da bizimle gelebilir mi diye.O da sorun yok dedi.Ama ilk önce annesinden izin almalıydık.Korkulu rüyamız;Hatice Teyze.
Hemen Asya'lara koştuk.Yalvar yakar sonunda izin alabildik.
HaticeTeyze:Hayır çocuklar asla olmaz.
D.Ya Hatice Teyze lütfen bak sadece yaz tatilinden sonra göndercem bak söz.
HT.OLDU Bİ DE YANINDA ARDA'YI DA GÖTÜRÜN!!! (Arda Asyanın erkek kardeşi)
D. Ya Hatice Teyze bak sadece yaz tatillerinde gelicek zaten birbirimizi zor görüyoruz.
HT.Hımm,bak o konuda haklısın.Ama gel dedim mi gelicek!
D. Tamam çok teşekkürler valla her sözüne uyucaz.
Çığlıklar, mutluluklar içinde Asya'nın odasına gidip hemen bavulunu hazırladık.Akşam Saat 19:30
Mert geldiğinde hazırdım.O da çok yakışıklı olmuştu.Bi takım elbise ama o papyonsuz yakalardan (en sevdiğim 😘)dağınık yani.Giderken Asya'yı da götürdük.O da Buğra'yı tavlamıştı.Ona öldürücü bakışlar attım arabanın içinde.Nasıl benim kardeşimi tavlar? Anlamıyorum.
"Eee,nasılsınız bakalım?Doğa,çok şık olmuşsun" dedi Mert.
"Teşekkür ederim,sen de çok yakışıklı olmuşsun" diye yanıtladım.
"Lan burayı neye çevirdiniz insan azıcık komik şeyler konuşur"
"Buğra,bak,sınırlarını zorluyosun.Daha yeni bindik zaten arabaya nasıl komik şeyler konuşabiliriz canım ikizim." dedim ona ön koltuktan aynaya bakarak.Belli ki ağzını kapalı tutması gerektiğini anlamıştı.Bir süre daha sessiz bir şekilde yola devam ettik.İşte,okula gelmiştik.Canım okulum benim (çarpıldı).Spor salonunda düzenlemişlerdi baloyu.Tabii müzik çalıyordu.Bir masa bulduk ve oturduk.Gerçekten okulun eline sağlık,güzel hazırlamışlardı.Slow bir müzik çalmaya başladığında Mert beni dansa kaldırdı.Ben de dans etmeyi bilmiyodum ama biliyoduk bişiler 😏 (anlamsız cümleler kitabı 😂) Sonra bizim okulun en s*rtük kızı geldi.Evet,it is Yağmur( hani it hayvan fln demek ya anladınız işte ckdmcıd)Hemen Mert'in yanına geldi gerizekalı.
"Aaa Doğa sen de mi burdaydın?"
"Yok görüntümü görüyosun" dememek için çatladım.
"Evet,burdaydım.Bi sorun mu vardı?"
"Hayır,sordum sadece." dedi işte beyinsiz insancık yavrusu ağzında hiç güzel durmayan sakızla birlikte.
"Peki." dedim daha fazla üstelemeden.
Bana bakıyordu mal mal.
"Ne var? Açıkta bi şey mi gördün bilader -ve bildiniz- dememek için yine kendimi zor tuttum.
"Eee,Mertcim,Bir şeyler yiyip içmeye gidelim mi?"
"Şey aslında ben Doğa ile birl-"
Ve kaptığı gibi götürdü yanımdan çocuğu.İnanabiliyo musunuz?
Tabii ki yanına bırakmayacaktım.Hemen yanlarına gittim.Zavallı Mert "Beni kurtar" diyordu gözleri.Hemen yanına gittim Yağmur'un.
"Ne yaptığını sanıyorsun?"
"Sadece Mert'i senden çalıyorum."
"Niye? Sana bakan kimse yok diye mi?" Oooo sesleri yükseldi.Bir anda popi olmuştum.Kaçtı gerizekalı.Sonra Mert yanıma geldi ve ortalık içinde beni öptü! İnanabiliyor musunuz?!
"Kızgınken çok güzelsin,Doğa."
"Ne diyeceğimi bilmiyorum.Teşekkür ederim."
"Şey,sana bir şey sormak istiyorum."
"Evet,bekliyorum."
"Sanırım tenha bir yere gitmemiz gerekiyor.İnsanlar bize bakıyor."
"Bence de." Gülüştük.
"Şey,sana sormak istediğim şey,"
"Evet,Mert."
"Benimle,çıkar mısın?" dedi ve uçtum. Bildiğiniz uçtum.
"Şey,tabii ki.Ben de uzun süredir seni seviyordum ama söyleyemiyordum.Çok teşekkürler.Bana bu geceyi yaşattığın için.Yoksa asla gelemezdim." Ve...yine gülüştük.Arkadaşlar uzun süredir yazamıyorsum bu arada 600 küsür kelime olmuş hiç bu kadar olmamıştı.Bu arada tatildeyim haberiniz olsun o yüzden yazamıyorum.Bi de insta dan takip edin beni dkdmxksm asyaswiftie adım.Neyse öpüldünüz canslar bb ❤️😂🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Gizli Günlüğü
Genç Kız Edebiyatı"Üç,iki,bir.Başla." "Merhaba,ben Doğa.Eğer günlüğümü okuyacaksanız,sizi yolarım.Gerçekten yolarım hahahah şaka yapıyorum tabii ki okumayın.He ama biraz ne yazdığımdan bahsedeyim.Günlüğüme benim ve Buğra'nın yaşam hikayesini yazıyorum.Düzenli olarak...