ΕΛΙΖΑ
Η Ελίζα μισοέκλεισε τα μάτια βλέποντας τον Γιάννη να γοητεύει τη γυναίκα που ήταν κολλημένη δίπλα του. Κυριολεκτικά κολλημένη. Ρουθούνισε αγανακτισμένη. Ήθελαν όλες οι γυναίκες να κρέμονται πάνω του; Η Ρούλα, oι φίλες της αυτή η γυναίκα τώρα. Να λοιπόν γιατί ήταν τόσο διαφορετικός απο τους άλλους.
Οι άντρες απο τους οποίους είχε πάρει συνέντευξη μέχρι τώρα φούσκωναν απο εγωισμό για τις ηρωικές τους πράξεις και ήταν παραπάνω απο πρόθυμοι για να μιλήσουν για αυτές. Ένιωθαν περηφάνια για αυτό που είχαν κάνει. Μερικοί ήταν ντροπαλοί, άλλοι αλαζονικοί, αλλά κανένας δεν είχε αρνηθεί να της μιλήσει. Κανένας δεν την είχε αγνοήσει με αυτό τον τρόπο. Άκουγαν προσεκτικά την κάθε της ερώτηση, τους ενθουσίαζε το ενδιαφέρον της. Αναρωτιόνταν αν την περνούσε για ηλίθια ή απλώς αφελή, καθώς την κοίταζε σαν να πίστευε οτι εκείνη δεν θα τον καταλάβαινε επειδή είχε φορέσει τα γυαλιά του. Αν ήταν δυνατόν. Είχε νιώσει το βλέμμα του σαν άγγιγμα και είχε ταραχτεί.
Ο κύριος Ροδίτης ήταν ένα αίνιγμα.<<Μην σου κάνει εντύπωση δεσποινίς. Ο Γιάννης τραβάει πάντα την προσοχή των γυναικών>>
Η Ελίζα έστρεψε την προσοχή της στον Μάνο.
<<Συγνώμη;>>Εκείνος έδειξε με ένα νεύμα την προβλήτα όπου ο Γιάννης και η ξανθιά φλυαρούσαν ανέμελα. Η Ελίζα έσφιξε τα χείλη της. Ήταν απαράδεκτο να γίνεται τόσο τολμηρή μια γυναίκα. Και ο Γιάννης να την ενθαρρύνει... Είχε κάποια υποχρέωση απέναντι στην μικρή κοινωνία να δίνει το καλό παράδειγμα μετά απο τόση προσοχή που του είχαν δείξει.
<<Έχει αλλάξει η συμπεριφορά του αφότου έγινε ο ήρωας της πόλης;>> στη διάρκεια της έρευνας της αυτής η Ελίζα είχε ανακαλύψει οτι οι άνθρωποι που είχαν τιμηθεί για κάποια ανδραγαθία απολάμβαναν το θαυμασμό και το ενδιαφέρον του κόσμου.
<<Όχι ο Γιάννης. Οι άνθρωποι της περιοχής έχουν μεγάλο σεβασμό σε εκείνον και τα αδέλφια του. Δεν νομίζω πως αμφέβαλλε κανένας για αυτό που έκανε εκείνος. Το ιδιο θα ειχαν κάνει και τα αδέλφια του>>
<<Μπορείς να μου μιλήσεις για τα αδέλφια του;>>
<<Πολύ ευχαρίστως. O μεγαλύτερος απο τα αδέλφια ο Νίκος είναι γιατρός της περιοχής. Φριντίζει τους πάντες απο νεογέννητα μέχρι τους ηλικιωμένους. Παντρεύτηκε την Χαρά πριν ένα χρόνο και απο τοτε έχει λιγότερους ασθενείς γιατί μερικές απο τις ντοπιες γυναίκες πήγαιναν οχι επειδή ήταν άρρωστες αλλα επειδή τον είχαν βάλει στο μάτι. Μετά ο δεύτερος αδελφός είναι ο Μάριος ο αστυνομικός είναι άγριος και κατσούφης αλλα στην πραγματικότητα πολύ καλός άνθρωπος. Έχει παντρευτεί την αδελφή της Χαράς την Αλέκα και απο τότε χαμογελάει περισσότερο. Και τρίτος είναι ο Γιώργος ο καλύτερος κτηνίατρος του νησιού είναι ανύπαντρος.>>
JE LEEST
Κόκκινος Πειρασμός
RomantiekΟ Γιάννης ένας καρδιοκατακτητής απο την Κέρκυρα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε αν αποφάσιζε να νοικοκυρευτεί. Αλλά ούτε που του περνούσε απο το μυαλό ήθελε να μείνει για πάντα εργένης και άνθρωπος για όλες τις δουλειές ώστε να απολαμβάνει την...