Денят преди първия учебен ден. Ариана Гранде, едно обикновено момиче, върнало се в родното си градче след две години отсъствие, седеше на бара и размишляваше. Момчето, седящо на един стол разстояние не спираше да гледа замисленото момиче. Привлечен от удивителния външен вид на красавицата, Зейн Малик реши да я заговори.
-Често ли идваш тук?-попита тъмнокосия.
-Не точно.-усмихна се красивото момиче.
-Нещо против да се присъединя?-попита момчето.
-Ъм..не..заповядай.-отговори му тя, леко притеснена.
Той се премести на стола до нея.
-Нещо за пиене?-попита ги бармана.
-Портокалов фреш, моля.-отговори момичето.
-А за мен една мента.-добави момчето.
-Идват веднага!-каза бармана и отиде да направи фреша и ментата.
-Зейн, приятно ми е.-подаде ръка момчето.
-Ариана.-отговори момичето и стисна ръката му.
Двамата се спогледаха усмихнати.
-Е Ариана, разкажи ми нещо за себе си.-усмихна се Зейн.
-Дообре.-отвърна тя и започна да разказва.- На почти седемнадесет съм, върнах се от двугодишен престой в Испания, пиша и обожавам да пътувам, а утре започвам в училище, в което познавам само един единствен човек и то бившата ми най-добра приятелка, с която не съм говорила от две години.
-Интересно.-усмихна се младежа.-На двадесет и три съм, преподавам по английски, също обожавам да пътувам, пиша, имам една издадена книга, сега работя по въпроса за втора.
-Питиетата Ви.-появи се бармана и прекъсна момчето.
Пиейки питиетата си двамата млади потънаха в дълъг и забавен разговор. Неусетно времето минаваше.Те поръчваха и поръчваха, минаха на твърд алкохол.-Зейн, би ли ме придружил до тоалетната? Защото ако отида сама ще се струполя някъде.-засмя се девойката.
-Разбира се.-отговори Малик. Той стана и й подаде ръка.
Докато ходеше момичето почти залиташе.
-Нека улесним нещата.-засмя се той и я вдигна на ръце. Така смеейки се те стигнаха тоалетната.
-Вече можеш да ме пуснеш, искам да си наплискам лицето. Много е горещо.-каза пияното момиче.
-Дали ти не го правиш толкова горещо?-попита момчето прехапвайки устни.
Двамата направиха очен контакт. Изведнъж искра пламна помежду им и започнаха да се целуват бясно. Бореха се за надмощие.
Той я качи на мивката и заключи вратата. Постепенно сляха телата си и направиха вечерта още по-луда.
YOU ARE READING
Amor
Fanfiction-Често ли идваш тук?-попита тъмнокосия. -Не точно.-усмихна се красивото момиче. -Нещо против да се присъединя?-попита момчето. -Ъм..не..заповядай.-отговори му тя, леко притеснена. Той се премести на стола до нея. Пиейки питиетата си двамата млади по...