Времето минаваше. Ариана и Малик се опитваха да спазват исканията на изнудвача. Или поне внимаваха повече...
Дойде и денят, в който Малик заминаваше. Докато приготвяше багажа си единствено мислеше за нея. Ариана, обичаща го от дъното на душата си. Явно твърдението "Любов от пръв поглед" бе вярно.
*Гледна точка на Зейн:
-Така. Багажът е готов. Билета е тук. Мисля, че взех всичко.-промърморих си отивайки към вратата.-Само сърцето и ума ми не са...
*Неутрална гледна точка:
Щом отвори вратата изражението му се промени коренно. Пред вратата седеше любимата му. Тя се усмихна и влязоха вътре. Без да мисли Малик хвърли нещата, които държеше и я прегърна.
-Мислех, че няма да дойдеш!-каза изненадано той.
-И да пропусна възможността да се сбогувам с любимия си? Нее!-засмя се тя.
-Ще ми липсваш...-наведе глава тъмнокосия.
-Амор, недей така.-сгуши се в него момичето.-Всичко е временно.
-Така е, но...-едва изрече той.
-Но ще се бориш за мечтата си! А аз, ще те чакам тук. Колкото се наложи.-прекъсна го красавицата.
Една нежна и успокояваща целувка сля устните им.
-Осем месеца, след точно осем месеца ще се срещнем отново!-продума тя и го целуна нежно.
-Е, време е.-каза с тъжна нотка в гласа Малик.
-Ще те чакам. Пони го.-усмихна се макар и тъжно момичето.
-Ето ключа от апартамента, идвай когато поискаш. Не забравяй ще говорим всеки ден!-каза момчето.
-Благодаря и няма обещавам.-отвърна му светлокосата.
След като той излезе от апартамента момичето отиде на прозореца.
Видя как след около минута любимия й маха преди да се качи в таксито.
Усмихна се.
-Сбогом любов.-продума тя.
VOUS LISEZ
Amor
Fanfiction-Често ли идваш тук?-попита тъмнокосия. -Не точно.-усмихна се красивото момиче. -Нещо против да се присъединя?-попита момчето. -Ъм..не..заповядай.-отговори му тя, леко притеснена. Той се премести на стола до нея. Пиейки питиетата си двамата млади по...