Изобщо имало ли е "нас"?

367 27 0
                                    

-Имам изненада за теб миличка. Сега ще се обади любимия ти. Това обаждане ще Ви бъде последно.-подла усмивка се изви на лицето на Джейсън.

Погледнах го с червени от плач очи.

-Виж какво.-приближи се до мен.-Малик се връща скоро. Не искаме случайно да загине в пътен инцидент нали?

-Не!-извиках аз.

-Не ми повишавай тон, за да не пострадаш и ти!-изкрещя момчето вдигайки ръка.

Свих се притисната до стената.

-Спри да цивриш.-подаде ми телефона ми.

Мислех какво да направя. Той ще отвърже ръцете ми, но ако опитам да избягам и не успея ще убие и мен и Зейн.

Развърза ръцете ми и ми подаде телефона.

Изведнъж той звънна. Беше Зейн. Подла усмивка озари лицето на Джейсън.

-Ало.-казах тихо аз.

-Как можа?!След всичко което имахме?! Как можа Ариана?!-развика се изведнъж Малик.

-Аз...-опитах се да кажа нещо.

-О моля те снимките са достатъчни. Защо се подигра с мен щом през цялото време си обичала онзи?!-прекъсна ме тъмнокосия.

-Зейн, аз...-изплаках.

Джейсън ме погледна с ококорени очи.

-Всичко между нас приключи.-казах подсмърчайки.

Трябваше. Просто трябваше да го направя. Нямаше как да го защитя по друг начин.

-Изобщо имало ли  е "нас"?-промърмори тъжно Малик.

Не издържах и затворих. Заплаках с глас.

-Наду ми главата.-изсъска похитителя ми.

-Какво ще правиш с мен?-попитах шепнейки.

-Ще видим.-подсмихна се подло той и излезе от стаята.

Легнах на земята. Искаше ми се просто да заспя и да не се събудя повече.

AmorМесто, где живут истории. Откройте их для себя