Leo:
Dziś pierwszy dzień szkoły no nie ale dowiedziałem sie od Charliego że dojdzie do nas jakaś laska pewnie znowu jakis plastik na serio czy te dziewczyny myślą ze są jakimiś boginiami ? One mają wiecej tapety na mordzie niż ja w całym domu.
Dobra teraz jestem przed szkołą i gadam z Charlie (nw jak to sie odmienia dop. Aut) nagle słyszę dźwięki motoru . Odwracam sie i szczęka styka sie z ziemią bo widze super motor i najładniejszą dziewczynę pod słońcem.
- co to za laska? - zapytałem mojego przyjaciela gdy dziewczyna wchodziła do szkoły
- chyba ta nowa. I co plastik ? - powiedzial śmiejąc sie .
- dobra moze niema tapety na twarzy ale to nie znaczy że moze się tak niezachowywać.
- morze jest szerokie i głębokie stary.
- dobra ja lece siema.- pożegnałem sie z nim i poszedłem w strone sali ale zatrzymała mnie szkolna dziwka Sara
- hej kochanie co robisz - powiedziala tym przeslodzonym glosem az mi sie zygac zachciało. A i jeszcze ona ubzdurała sobie ze jesteśmy razem. Haha idiotka.
- nic i spierdalaj- warknąłem.
Ona szybko się odsuneła i poszla w inną strone. Nagle ktos na mnie wpadł. Odwróciłem sie i ujrzałem tą dziewczyne z przed szkoły.
- uważaj jak chodzisz mała. - powiedziałem z chamskim uśmieszkiem haha pewnie zaraz poleci do jakiegoś nauczyciela
- a ty uważaj gdzie stoisz i mała to jest twoja pała- powiedziała chyba troche wkurwiona. Ale i tak mnie zdziwiło ze mi odpyskowala uważaj mała bo już niedługo ten język bedzie ci potrzebny do innych rzeczy - pomyślałem.
- a widziałaś ?- zapytałem a usmiech nieschodził mi z mordy
- nie i nirzamierzam- powiedziala
- jeszcze się przekonamy- powiedzialem i odszedłem w strone sali. Na lekcji przez pierwsze 5 min nic sie niedziało. Nagle drzwi otworzyły sie i przez nie weszla ta dziewczyna. Co tam mówiła do pani ale jej niesluchałem zacząłem gdy weszla na środek sali. I wtedy dowiedziałem sie ze nazywa sie Emma Black ma 15 prawie 16 lat i lubi motory,piłkę nożną i nutelle mniam jak teraz o niej pomysle to staje sie glodny. Pani pozwoliła nam zadac pytania. Ja zadałem to które mi chodzilo po glowie.
CZYTASZ
Bad Girl And Bad Boy L.D
FanfictieEmma to typowa bad girl ubiera sie na czarno i jeździ na motorze oraz na nielegalnych wyścigach. Leo to typowy bad boy jest królem szkoły i też bierze udział w nielegalnych wyścigach do tego ma gang. Co będzie jak ta dwójka sie ze sobą spotka w szk...