Rozdział troche +18
Ps wiem ze i tak przeczytacieStałam właśnie pod drzwiami od sali do matematyki. Było już po dzwonku ale ja sie tym nieprzejełam. Weszłam do sali i od razu wszyscy na mnie spojrzeli .
- dzień dobry jestem nowa i szukałam sali.- żadnego przepraszam ja nigdy nie przepraszam.
- dzień dobry ty pewnie jesteś Emma. Tak?
- tak to ja
- ah to wspaniale choć na środek i przedstaw sie.-powiedziała nauczycielka. Wyglądała na ok.50 lat.
Wyszlam na środek i kogo zobaczyłam? Dam daradam...... tego chamskiego chlopaka siedział w ostatniej ławce i wpatrywał sie we mnie.
- wiec jestem Emma Black mam 15lat za niedługo 16. Uwielbiam sport ale najbardziej piłke nożną. Kocham motory i nutelle. Chyba to wszystko.
-dobrze czy ktoś ma jakieś pytania do Emmy .- baba powiedziala to do klasy i zglozilo się 3 chłopców.
- dlaczego się tu przeprowadziłaś? - powiedział jakiś kujon
- bo moi rodzice nieżyją a niejestem pełnoletnia.-odpowiedziałam
- masz chłopaka ? - spytał ten debil z ostatniej ławki.
-nie - odpowiedziałam.
- kiedy sie tu przeprowadziłaś? - zapytał ostatni
-tydzień temu. Moge juz usiąść? - zapytałam nauczycielki ta tylko pokiwala glową na "tak" . Usiadłam koło chlopaka.
- hej mała jestem Leondre Devries.- powiedział i uśmiechnął się chamsko.
- jak już mówiłam mała to jest twoja pała.- też sie uśmiechnęłam . Do końca lekcji już się nieodzywał chyba mu sie juz odechcialo. Po lekcji gdy juz wszyscy wyszli tez chcialam ale zostałam brutalnie przygnieciona do.ściany przez kogo....... oczywiście że Leo. No ja nie moge myślałam ze dał sobie spokuj ale nie bo po co.
- czego - warknełam .
- zadziorna ymmm......lubie takie-powiedział i ni z tego ni z owego wpił się w moje usta. Niewiedziałam co robie i oddałam pocałunek. No cóż musze powiedzieć ze świetnie całuje
I na dodatek pachnie nutellą. No to co zabawimy sie haha. Przez to że trzymał mnie za nadgarstki a sam przygwozdzil mnie do ściany swoim ciałem zaczęłam poruszać sie biodrami natykanac sie na cos twardego mam na mysli jego kolege. Zaczęłam poruszać sie w rytm jego.
Zaczą jeczec i prawie doszedł w spodnie ale zaprzestalam moich planów bo później się z nim pobawie. Gdy skończyłam sie poruszać i przestalm oddawać pocałunek on jękną z niezadowoleniem.
- jeszcze kiedyś to dokonczymy papa.- powiedzialm mu uwodziecko do ucha i odeszlam niechciało mi sie siedzieć na lekcjach wiec poszlam do domu tam nikogo nie było wiec oglądałam tv. Pozniej poszłam sie umyc i sprawdziłam social media nic nie było wiec wylaczylam telefon juz chcialam go odłożyć ale dostałam SMSa.
Nieznany:
Kiedy tak leżysz jest ci najlepiej ;)Że co kurwa !? Co to ma być !? Postanowiłam odpisać.
Ja:
Kim jesteś !? Czego chcesz !? I skąd wiesz ze teraz leżę!?Nieznany:
Niedługo sie dowiesz kim jestem. Chce sie tylko pobawić. I wiem o tobie wszystko skarbie ;*
Ja:
Myślisz że to zabawne!? Cóż...... nie !!! I jakim kurwa cudem wiesz o mnie wszystko? To sie nazywa stalkingNieznany:
Nazywaj to jak chcesz księżniczko ;*Ja:
Niepisz do mnie ide spaćNieznany:
Dobranoc skarbie :*Ja juz nic nieodpisałam i poszłam spać. Snilo mi sie ze mój stalker to jakiś chlopak z czekoladowymi oczami...
Kto jest stalkerem ? Sory za błędy bajo
CZYTASZ
Bad Girl And Bad Boy L.D
Hayran KurguEmma to typowa bad girl ubiera sie na czarno i jeździ na motorze oraz na nielegalnych wyścigach. Leo to typowy bad boy jest królem szkoły i też bierze udział w nielegalnych wyścigach do tego ma gang. Co będzie jak ta dwójka sie ze sobą spotka w szk...