HOLIDAYS [IV]

276 25 0
                                    

Maybe ni part last..InsyaAllah.

************
Jhope P.o.v

"Aku tahu tempat ni"kataku perlahan

"MWO!?"

"Apa maksud kau dengan aku tau tempat ni?"tanya Jihyo.

"Dulu rumah ni..tempat ni..ayah kandung aku punya...Kau pun tau kan aku ni anak angkat je kat keluarga Nam tu..sebab tu nama aku still Jung. Patutlah aku rasa selesa sangat kar rumah ni"jelas ku panjang lebar.

"Cer citer apa jadi dulu"suruh Rapmon.

Flashback.
No one p.o.v

Suatu hari ditepi pantai yang sangat tenang...terdapat dua orang kanak kanak berumur sekitar 12 tahun dan 5 tahun sedang bermain.

"Noona!!!"jerit kanak kanak lelaki itu apabila Noona tidak kelihatan.

"Blekk noona masuk dulu"rupanya Noonanya telah berada dihadapan rumah. Kanak kank lelaki itu bernama Jung Hoseok. Manakala kanak kanak perempuan itu bernama Jung HaeRie.

Pada malam itu..terdapat suatu kejadian yang tidak disangka sangka berlaku iaitu rumah mereka dimasuki perompak. Hoseok sempat lari tapi HaeRie tidak. HaeRie di rogol sebelum dibunuh dengan kejam. Dab mereka telah menanam mayat HaeRie didalam bilik adiknya Hoseok..DiBawah katil nya.

Flashback end.
Jhope p.o.v

"Macam tu lah ceritanya......"kataku

"Jap jap...tapi macam mana kau tau kakak kau tu kena tanam dekat bawah katil kau?"tanya JongKook.

"Sebab..tiap malam dia datang dalam mimpi aku tunjuk bawah katil..."jelasku. Apalagi..aku pun ditarik untuk keatas.

"Kwangsoo! Kau dengan Sukjin gi amik cangkul.!"jerit JongKook kepada easy brother itu.

"Tapi hyung.....kitaorang takut"balas Kwangsoo.

"Dah la Jongkook...aku dah amik dah masa korang tengah gaduh tadi"kata Rapmon kepada JongKook. Kami semua pun menuju kebilik ku...

Aku lihat JongKook dan Rapmon sedang menggali bawah katil aku. Dan mereka menjumpai rangka tulang seorang kanak kanak perempuan...dan itulah mayat Jung HaeRie.kakak kepada Jung Hoseok.

"Noona...jeongmal mianae sebab tinggalkan Noona"kataku sambil menangis...

"Macam yang aku dah janji...aku akan lepaskan kawan korang...Adikku...gwaenchana...dah 12 tahun aku tak aman...akhirnya...selamat tinggal..."noona ku terus lesap selepas mengucap kan selamat tinggal.

Selepas itu,Gary,V,Jaesuk,Jimin,Suga,Haha dan Jin terus naik keatas dan memeluk kami semua.

"Btw..Jungkook asal kau diam je?"tanya ku.

"Aku takut tadi.."jawabnya..akhirnya misteri pun terurai....

Pada esok harinya,pihak polis,pakar forensik dan ambulan pun datang. Aku membuat keputusan untuk merobohkan rumah ini.

Apabila rumah ini dirobohkan...terdapat 3 mayat ditemui..dan aku tau itu pasti mayat orang yang telah membnuh noona aku.

Akhirnya kami pun pulang ke Seoul..dan kini kami lebih berhati hati memilih tempat bercuti.

°°°°°°°°°°°°°°
Macam mana? Okay tak? Hehehe korang tu kalau nak cuti cuti kena siasat dulu kay..bye sorry citer ni mengarut. Kalau korang nak request cerita pun boleh. Contohnya:
Req nama bias:Zico
Nanti author akan buat insyaAllah.p

CREEPY STORY MOORYWhere stories live. Discover now