Doll

182 10 0
                                    

Seorang kanak-kanak bernama Bobby amat menyukai anak patung. Suatu hari semasa Bobby sedang menunggu eommanya untuk mengambilnya di sekolah..dia didatangi seorang kanak-kanak perempuan yang berpakaian lusuh.

"Annyeong!"tegur kanak² perempuan tu.

"Ne Annyeong!!"balas Bobby gembira.

"Awak suka anak patung tak?"tanya nya. Bobby hanya menganggukkan kepala dengan laju.

"Awak nak anak patung ni?"tunjuk kanak² perempuan itu. Patung itu sangat cantik tapi agak menyeramkan. Matanya seolah olah memerhatikan Bobby.

"Saya...erm. "Bobby berasa was was untuk menerima patung itu. Tapi dia tak sanggup tengok kanak kanak perempuan itu sedih jadi dia pun bersetuju.

Selepas 5 minit Omma Bobby pun datang...

"Bobby....mana dapat patung ni?"tanya Ommanya.

"Dari kawannn"balas Bobby sambil tersenyum dan terus masuk kereta.

Skip waktu malam.

Tepat pada pukul 12 tengah malam
...ketika semua sedang tidur...patung yang diberikan oleh kanak kanak perempuan kepada Bobby itu bergerak....perlahan lahan ke bilik omma Bobby..

"Omma!!"jerit patung itu dan menyerupai Bobby
"Nae...aigoo kenapa tak tidur lagi?"tanya omma kepada 'bobby'
"Nak tidur dengan Omma boleh?"tanyanya...mereka pun tidur...tapi selepas 5minit omma bobby tidur...patung tersebut berubah kepada seorang manusia perempuan yang menakutkan...

"You.will.die."perempuan tersebut terus memenggal(?)kepala omma bobby...

Sampai sekarang Bobby masih tidak tau yang omma nya dah meninggal..

pengajarannya..jangan mudah percaya kat orang....kalau orang bagi pape...lagi lagi patung..dont accept it...kalau ada rasa patung tu peliklah....bye bye

CREEPY STORY MOORYWhere stories live. Discover now