PARK JIMIN seorang lelaki yang sangat berlagak lagi lagi bulan puasa kononnya tak takut hantu... itupun sebab dia tak pernah nampak hantu.. kawan kawannya pernah berkata yang mereka pernah ternamoak hantu masa balik mengaji dulu tapi dia tak percaya......
suatu malam..pada malam raya...kawankawannya mencabarnya untuk duduk du sebyah kubur yang telah ditingga;kan dan tidak diurus kerana mereka sering diganggu.
Jimin pun pergi ke kuburan itu tepat pada pukul 12 tengah malam..tanpa perasaan takut diaa bermain main dengan kata katanya ...
"Wouiiii aku tak percaya ada hantu!!! Woi hantu keeeeeeluarlah!!! aku tak takut pun kat kauuuu!!!siall!!!! orang kata diaorang selalu kena kacau ngn kau!! keluarlah!!"Jimin pun hilang sabar dia terus mencabut salah satu batu nisan dan mencam,paknya s3ehingga hancur...kubur ataupun batu nisan itu kepunyaan seorang wanita yang mati dibunuh bernama Song Jihyo.
"how dare you do that!"tiba tiba keluar suara dari belakang Jimin dan JImin pun terkejut. jimin memusingkn badan ke belakang dan ternampak seorang wanita yang berpakaian putih lusuh BERTOMPOKAN DARAH!
"Kau siapa!"kata Jimin dengan nada takut...
"Kata tak takutttt..kenapa suara jadi macam tu.....hihihihihi"balas wanita itu sambil mengilai dengan suara yang menakutkan...wanita itu tiba tiba menghilang dan muncul dihadapan Jimin...Jimin menjerit dan mencuba untuk lari tapi malangnya kakinya bagai ditarik...rupanya Jihyo bukan hanya seorang...tapi dia membawa geng...untuk menakutkan mamat yang bernama Jimin.........
'Arghhhhh setannnn!!!!!!"Jimin menjerit dan pengsan ditempat kejadiannn....
Pada keesokan harinya....dia dicari oleh rakaannya kerana tidak pulang semalaman....dia dijumpai sedang tidur diatas sebuah kubur yang dimiliki oleh Song Jihyo. dia dibawa pulang dan demam selama seminggu....walaupun telah sembuh...roh Jihyo selalu menggangunya......sejak dari hari itu...Jimin tidak berani bercakap besar....
*(**********************
so guys...sorry lama tak update...intrnet lembab..ni update kat cc..btw nak request pape boleh komen n pliss jangan jadi silent reader.....plissss...vote n komen ok/
YOU ARE READING
CREEPY STORY MOORY
FanfictionNo sinopsis..just nak bagitau....dalam ni citer author kebanyakkannya menggunakan member runningman and bts tpi tak semua kot hehehe and kalau korang nak req nama bias or cerita pun boleh.(ada juga pengalaman sndiri) *jangan lupa baca ye muah and sa...