Shoes

208 18 0
                                    

Kai seorang yang memang obses dengan kasut. Dirumahnya sudah banyak kasut yang telah jadi koleksinya...dia sanggup membuat apa apa sahaja demi mendapatkan kasut.

Kai P.o.v

"Aigoo kasut kau cantiklah!"kataku kepada V

"Well kasut ni mama aku belikan masa kat Afrika dulu. Kulit harimau bintang asli ni. One in the world sebab harimau bintang sukar ditemui lagi"jelas V tanpa syak wasangka.

'Malangnya ia bakal jadi milikku'kataku didalam hati.

"Kalau aku nak boleh?"tanyaku sekadar berbasa basi.

"Memang tak lah! Kalau nak carilah sendiri"balasnya.

"Aku akan cari sampai DAPAT"aku sengaja menekankn perkataan DAPAT dengan suara yang menyeramkan. Selepas itu V terus sahaja pulang kerumahnya

Aku mengajaknya untuk keluar malam ini..dan dia bersetuju..dia juga memakai kasut itu. Selepas sahaja dia tiba..aku mengajaknya untuk ke satu lorong yang gelap...

"Maafkan aku Kim Taehyung ...kau sendiri tau kan aku akan dapatkan apa yang aku nak..walau apapun caranya!"kataku sebelum memotong kaki V dengan kapak kecil yang aku bawa...demi untuk menutup rahsia ini...aku memenggal kepala milik V..aku juga membawa jasadnya pulang untuk dibuat patung...

Kai juga telah byk membuat koleksi patung manusia......dengan mensimenkan(?) Badan mereka supaya keras seperti batu.

Kepala V...dibuat bola...Tangan V dibuat sebagai aat permainan...dan badan V dijadikan hiasan...kini aku telah mendapatkan kasut milik V...

Adakah korang mangsa aku yang seterusnya? Tunggu kehadiran ku sayang!..

°°°°°°°°°°°°°°°

Tau dah tak best..huhuhu kenapa tak ada pembaca yang nak request pape ni...sedih ahh~~~~ hmmm jgn lpe vote n komen
.

CREEPY STORY MOORYWhere stories live. Discover now