Jung hoseok seorang pengawas perpustakaan yg sangat rajin sehinggakan sanggup berjaga sepanjang malam didalam perpustakaan semata mata demi untuk memastikan buku buku yang berada disitu tersusun rapi...
tapi suatu malang tak dijangka...semasa dia bertugas di perpustakaan itu pada jam 12 malam... sekumpulan pengedar dadah masuk ke dalam perpustakaan semasa dia keluar ke 7eleven untuk membeli sedikit makanan.
Hoseok yang masih belum mengetahui kedatangan pengedar dadah itu terus memasuki perpustakaan dan memakan makanan nya.....apabila dia masuk kesalah sebuah bilik yg berada diperpustakaan itu...dia terdengar org berkata kata
"stok tu akan sampai esok....jadi korang kena siap sedia nk jual barang baru....esok dekat pelabuhan Gangnam (kata ketua geng pengedar dadah tersebut)
"Baguslah...stok kita pun dah nak habis..."kata salah seorang dari mereka lagi
//aku kena bagitau polis ni// kata hoseok didalam hati
tetapi semasa Hoseok ingin pergi ke kaunter dimana telefonnya terletak dia ditangkap oleh salah seorang pengedar dadah itu....
"tolong lepaskan aku...aku janji takkan bagitau sesiapa"kata Hoseok demi menyelamatkan dirinya. tapi malangnya ketua pengedar dadah itu menghiraukan rayuannya dan terus menembak tepat kekepala Hoseok...
Badan Hoseok dipotong2 dan disorokkan didalan dinding perpustakaan. jadi sesiapa yg pergi ke perpustakaan pada malam hari...Kononnya dia akan diganggu kalau dia tidak mengemas kembali buku buku yg tlh dibacanya...ataupun mereka akan melihat kelibatnya sedang mengemas buku...
so korang pelajar U or Kolej sila lah berhati hati kalau nak buat assignment tu sila bawa kawn teman kalau tak nak si dia tlg teman mauahahahahahahahahahahaha.
Kalau korang nak request cerita and idol bolehlah komen...klau author ada masa author buat...tq kerana sudi baca..and sorry lama tak update..ini pun update kat cc ni muahaha bye.
YOU ARE READING
CREEPY STORY MOORY
FanfictionNo sinopsis..just nak bagitau....dalam ni citer author kebanyakkannya menggunakan member runningman and bts tpi tak semua kot hehehe and kalau korang nak req nama bias or cerita pun boleh.(ada juga pengalaman sndiri) *jangan lupa baca ye muah and sa...