Ahu
Erken kalkmaya alışmış biri olarak hiç sövmeden rahatlıkla uyandım. Tabii unutmuştum. Benim hayatım uzun zamandır hiç bir zaman güzel başlamıyor.
Telefonum çalınca hızla yatağımdan kalkıp telefonumu açtım.
"Evet. Ne vardı?" buda uyuşturucu bağımlılarından biriydi. Müşterilere genel olarak herkes iyi davranır ama gözden kaçırdığımız şey ise bunlar normal müşteri değil. Ne bunlar bakkaldan kola,cips vs. alan sıradan müşteriler ne de ben sıradan bir mahalle bakkalcısıyım.
Onlar uyuşturucu alan ayyaş sevimsiz anormal müşteriler bende sinirli agrasif küfürbaz anormal bir uyuştucu satıcıyım.
"Tilki her zamanki yere iki torba uyuşturucu getir." bu adam bana emir verecek kadar yürek yemiş olamaz! Asıl ismimi hiç bir müşteri bilmezdi. O yüzden Tilki derlerdi. Çünkü sürekli polise yakalansamda hiç bir sabıkam olmadan onlardan kaçıyordum. Buradada kurnazlığım konuşuyordu.
"Tilki artık yok. Git başkasından al uyuşturucunu. Artık başkası seni zehirlesin. Satmıyorum artık anasını satıyım. Arama dahada!"
"Bu son krize girmek üzereyim Tilki."
"Banane ulan banane! Benmi dedim sana uyuşturucuya başla diye! Yok artık uyuşturucu bende. Bıraktım bu işleri ben."
"Peki ya kimden alacağım ulan ben bunları!"
"Aras'ı ara ben yokken ondan alırdın zıkkımını unuttun mu Kaan?" Her ne kadar adamın ismini bilsem de yüzünü hiç görmemiştim. Ben belirlenen yere yüzümü ifşa etmeden uyuşturucuyu koyar kenara gizlenir alıcı ise belirlenen yerden zıkkımını alıp parasını bırakarak giderdi.
"Ulan başlatma Aras'ına sanki biz bu işleri hiç yapmadık. Getir işte şunu."
"Yok diyorum lan yok! Git birinden bul arama daha beni bıraktım diyorum. BIRAKTIM."
"Tamam kapat lan."
"Ulan ibne arayan sen kapat diye emir veren sen nereden gelir bu yer çekimine meydan okuyan göt kalkınması?"
Yüzüme kapadı.
Bu çocuğuda uyuşturucuya bağlamışlardı. Gerçi tüm çalışanlarını böyle yapıyorlardı. Ben hariç. Çünkü ben asla bu zıkkımı ağzıma almazdım ve de söz konusu Aras'ın bana olan aşkı ise asla benide bağımlı yapamazlardı. Bunu yapmalarının sebebi ise daha sonradan gitmemelerini sağlamaktı.
Daha fazla düşünmek istemediğimden kıyafetlerimi giyinip saçımı dalgalandırdım. Sadece renk veren dudak nemlendiricimi sürüp evden çıktım. Makyaj yapacak değildim ya! Sonuç olarak 8den akşam 12'ye kadar millete hizmet edecek garsonluk yapacaktım.
Yolda yürürken bir şeyler satmaya çalışan yaşlı, küçük çocukları gördükçe kendime sağlam bir küfür söylüyordum. Her seferinde!
Ben 2 paket zıkkımı satarak Dünyanın parasını kazanırken bunlar ancak peçete vs. satarak en fazla 5 tl kazanıyorlar.
Hayat hiç adil değil! Ama artık bende hakkımla paramı kazanacaktım.
-----
Var gücümle müşterilerin isteklerini götürüyor güler yüzle istediklerini yazıyordum.
Gerçi güler yüzlülüğümün içten olduğunu söylersem yalan söylemiş olacaktım.
Zenginler her ne kadar bizlere 10 numara gözükselerde pislik insanların tekiydiler. Buna şahit olmuş bulunmaktayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ANLAŞMASI
Ficção AdolescenteSanki ölüyormuş gibiydim. Son nefesimi verircesine kısık ve titrek bir nefes verdim. Dudağımı dilimle ıslatıp şaşkın gözlerimle karşımdaki adama sorumu sordum. "Sen ve ben?" aslında soracağım çok sorum vardı fakat diyebildiğim sadece buydu. "Sadece...